اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

اینستاگرام احتمالا به زودی ویژگی حذف تبلیغات را درازای پرداخت پول عرضه کند

  • کد خبر: ۱۹۰۶۲۹
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
اینستاگرام احتمالا به زودی ویژگی حذف تبلیغات را درازای پرداخت پول عرضه کند
مشابه آنچه پلتفرم‌های دیگر - مانند X (توئیتر سابق) و تلگرام - انجام دادند، متا اکنون به کاربران اجازه می‌دهد برای تایید و باز کردن برخی از ویژگی‌های اضافی در فیس‌بوک و اینستاگرام پول پرداخت کنند.

شهرآرانیوز - طبق گزارش‌ها، شرکت متا برای متقاعدکردن افراد بیشتر به پرداخت هزینه برای سرویس Meta Verified، روی گزینه جدیدی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد فقط محتوای حساب‌های تأییدشده را ببینند.

همانطور که آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام به The Verge گفته، این پلتفرم در حال آزمایش دکمه‌ای است که پست‌ها را در فید فیلتر می‌کند و فقط محتوای حساب‌های تاییدشده را نشان می‌دهد. کاربران فیلتر جدید را در منو پیدا می‌کنند که به آن‌ها امکان می‌دهد بین فید‌های فرعی و موارد دلخواه جابجا شوند. موسری معتقد است که این دکمه به سازندگان و برند‌ها امکان می‌دهد بیشتر دیده شوند:

ما در حال بررسی این موضوع به عنوان یک کنترل جدید برای افراد و راهی برای کشف کسب‌و‌کار‌ها و سازندگان هستیم.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی درباره اینکه چندنفر به دکمه جدید برای فیلترکردن پست‌ها دسترسی دارند، وجود ندارد. از آنجایی که این ویژگی آزمایشی است، حتی ممکن است قبل از اینکه برای همه در اینستاگرام عرضه شود، کلا کنار گذاشته شود.

البته ایده اصلی پشت چنین فیلتری متقاعدکردن کاربران اینستاگرام برای پرداخت هزینه است. در ایالات متحده، سرویس Meta Verified ماهانه ۱۱.۹۹ دلار یا زمانی که از طریق برنامه‌های iOS یا Android مشترک می‌شوید، ۱۴.۹۹ دلار است. کاربرانی که برای Meta Verified هزینه پرداخت می‌کنند، می‌توانند یک شناسه دولتی برای تأیید هویت خود و تیک آبی دریافت کنند.

اینستاگرام بدون تبلیغ

متا در تلاشی دیگر برای افزایش درآمدش، در نظر دارد طرح دیگری را عرضه کند. حذف تبلیغات از اینستاگرام و فیسبوک. این طرح ابتدا برای کاربران در اروپا عرضه می‌شود.

این طرح حدود ۱۷ دلار در ماه هزینه دارد و مشخص نیست که آیا با Meta Verified همراه خواهد بود یا خیر. ایلان ماسک در نظر دارد کاری مشابه با X انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->