سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر قزوین

  • کد خبر: ۱۹۲۰۳۷
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
  • ۱
ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر قزوین
به جز محمد‌حسین مرادمند که از بازی مقابل شمس آذر قزوین محروم است و به جایش ایمان سلیمی بازی خواهد، تغییری نسبت به بازی قبل در ترکیب استقلال رخ نخواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال با کدام ترکیب مقابل شمس آذر قرار می‌گیرد؟ برای گمانه‌زنی ترکیب استقلال باید به بازی قبل این تیم مقابل آلومینیوم اراک رجوع کرد. جایی که استقلال موفق شد با تک گل آرمان رمضانی حریف را شکست دهد. در آن بازی عملکرد مدافعان استقلال مطلوب بود و به جز صحنه‌ای که منجر به اخراج مرادمند شد، در باقی دقایق مشکل آن چنانی پیش نیامد و مدافعان و دروازه‌بان استقلال موفق شدند یک روز بدون گل خورده دیگر را نیز به کارنامه خود اضافه کنند.


با این حال کارت قرمزی که مرادمند دریافت کرد منجر به تغییراتی در خط دفاع خواهد شد و سرمربی استقلال به احتمال زیاد از ایمان سلیمی استفاده خواهد کرد. مدافعی که در بازی با هوادار یک گل به خودی به تیمش زد اما همچنان مورد اعتماد سرمربی استقلال است. در دیگر پست‌ها بعید است که تغییر آن‌چنانی نسبت به بازی با آلومینیوم اراک در ترکیب استقلال شاهد باشیم و به احتمال بسیار زیاد به جز غیبت مرادمند نسبت به بازی قبل، شاهد حضور تکراری دیگر بازیکنان در ترکیب اصلی استقلال مقابل مس آذر قزوین خواهیم بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با شمس آذر قزوین:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری، کوین یانگا، مهدی مهدی‌پور، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
0
در جملات پایانی به جای تیم شمس آذر نوشته اید مس آذر . لطفا اصلاح بفرمایید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->