وزیر کشور: دولت عربستان فعلا با رأی دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است حضور «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد
سرخط خبرها

سخنرانی سید حسن نصرالله، ارتش رژیم صهیونیستی را به حالت آماده باش درآورد

  • کد خبر: ۱۹۲۳۳۳
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
سخنرانی سید حسن نصرالله، ارتش رژیم صهیونیستی را به حالت آماده باش درآورد
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در امتداد مرز شمالی با لبنان در حالت «آماده‌باش» حداکثری قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد در امتداد مرز شمالی با لبنان در حالت آماده‌باش حداکثری قرار دارد.

به گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، این اظهارات «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل ساعاتی پیش از سخنرانی مورد انتظار «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و «یک روز بعد از تبادل آتش شدید غیرمعمول در مرز» فلسطین اشغالی و لبنان بیان شد.

وی ضمن بیان این که «ارتش در میانه یک عملیات گسترده در مرز شمالی قرار دارد»، مدعی شد: «ما در سطح بسیار بالای آمادگی در شمال قرار داریم--در سطح بسیار بسیار بالایی از آماده‌باش برای پاسخگویی به هر رویدادی که امروز و در روز‌های آینده رخ می‌دهد».

قرار است دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز جمعه (سوم نوامبر، ۱۲ آبان) ساعت سه به وقت بیروت سخنرانی کند. کانال‌های خبری نزدیک به حزب‌الله پیش‌تر تیزری در این خصوص منتشر کردند که توجه بسیاری را در این شرایط حساس به خود جلب کرد.

شبکه ماهواره‌ای «المیادین» در این خصوص گزارش داد آمریکا سخنرانی سید حسن نصرالله را از نزدیک دنبال می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز نگران این سخنرانی است.

از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی نکرده و تنها چهارشنبه (سوم آبان) در نوزدهمین روز نبرد با اشغالگران میزبان «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

«حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان پیش‌تر درباره مواضع دبیرکل حزب‌الله در خصوص عملیات طوفان الاقصی و درگیری‌های مرزی در جنوب لبنان و اینکه او چرا تا این لحظه اقدام به سخنرانی نکرده، اظهار داشت سید نصرالله هر لحظه تحولات جنوب لبنان و غزه را دنبال می‌کند و همراه با فرماندهان میدانی مقاومت بر مدیریت نبرد نظارت دارد. سید حسن نصرالله کسی است که این نبرد را مدیریت می‌کند و برای هر احتمال و سناریویی آماده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->