پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
سرخط خبرها

قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان: درخواست از کشورهای اسلامی و مستقل درباره رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۱۹۲۴۴۴
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان: درخواست از کشورهای اسلامی و مستقل درباره رژیم صهیونیستی
قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۱۳ آبان بر این نکته تصریح کرد که کشورهای اسلامی و دولت‌های مستقل نسبت به قطع روابط سیاسی، همکاری‌های اقتصادی و صادرات نفت و گاز به وظیفه انسانی خود عمل کنند.

به گزارش شهرآرانیوز راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امسال با حضور اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان تهران از میدان فلسطین به‌سمت لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

متن قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۱۳ آبان سال ۱۴۹۲ به‌شرح زیر است:

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

«سیزدهم آبان ماه»، یکی از مهم‌ترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و تجلی اراده و ظرفیت‌های مقاومت مقدس در مصاف با استکبار جهانی است. گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به‌تأسی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمة اللّه علیه) این روز را به یکی از مهم‌ترین روز‌های عزت و سربلندی و ایستادگی در مقابل استکبار تبدیل نمودند و اینک اقتدار عظیم حاصل از همان گفتمان استکبارستیزی، معادلات منطقه و جهان را تغییر داده و مانع یکه‌تازی آمریکای جنایتکار و شجره خبیثه استکبار در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است.

اینک خونین‌ترین باریکه محصور در توحش مدرن استکبار جهانی با قدرت سلاح ایمان و مقاومت، با یدالله برآمده از آستین مقاومت حلاوت و شیرینی، و پیروزی و ظفرمندی را با عملیات همه‌جانبه و ترکیبی طوفان الاقصی رقم زده و با تازیانه الهی ضربه غیر قابل ترمیم بر چهره سیاه و متعفن رژیم ضدانسانی و نژادپرست صهیونیستی وارد و ادراک‌ها و ذهنیت‌های آلوده و دکترین‌های زاینده رژیم جعلی را به‌هم ریخته است.

ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری یوم‌الله ۱۳ آبان که روز تبلور خشم الهی و انقلابی ملت ایران علیه «شیطان بزرگ» آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار جهانی است، با اعتماد به نصرت الهی و اعتقاد بر استکبارستیزی عقلانی و ندای هیهات منّا الذّلّة، مواضع خود را با بانگ رسای الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر به جهانیان اعلام می‌داریم:

۱. ما شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، ضمن تجدید میثاق با معمار گفتمان استکبارستیزی، حضرت امام خمینی (رحمة اللّه علیه) رمز مقاومت در برابر سلطه جهانی آمریکا و صهیونیزم را پیروی از فرامین رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) می‌دانیم.

۲. ما ملت مسلمان و ظلم‌ستیز ایران، سیاست‌های دوگانه حکام غربی و خانه پوشالی حقوق بشر و نمایندگان غربی در شورای مضحک امنیت را محکوم و خواستار آتش‌بس فوری در سرزمین‌های اشغالی بوده؛ اعلام می‌داریم بحران منطقه‌ای کنونی غرب آسیا حاصل سیاست‌های تبهکارانه آمریکای جنایتکار در تسلیح، تأمین مالی و تحریک دولت وحشی و تروریستی صهیونیست است.

۳. به آمریکا، انگلستان و فرانسه اعلام می‌کنیم که محور مقاومت محدود به غزه و فلسطین نیست و اگر بمباران و کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه متوقف نگردد، هیچ سناریویی را دور از ذهن ندانید و آگاه باشید که هویت ما با هراس‌افکنی در جان اشغالگران گره خورده و سلاح‌های ما بی‌تاب و جمجمه‎های شما در تیررس ماست و بهای جان بی‌گناهان، منافع و جان‌های شما خواهد بود.

۴. از تمامی کشور‌های اسلامی و دولت‌های مستقل می‌خواهیم ضمن محکومیت جدی جنایات ضدبشری و نسل‌کشی مردم مظلوم غزه توسط رژیم نژادپرست صهیونیستی در مجامع بین‌المللی نسبت به قطع روابط سیاسی، همکاری‌های اقتصادی و صادرات نفت و گاز به وظیفه انسانی خود عمل نمایند.

۵. ضمن تقدیر از ملت‌های آزاده دنیا و مردم کشور‌های اسلامی خاصه ملت انقلابی ایران به‌خاطر حضور باشکوه، پرمعنا و الهام‌بخش درحمایت از مردم مظلوم غزه و مبارزان فلسطینی اعلام می‌کنیم: تا پیروزی نهایی فلسطین در کنار این ملت مقاوم و قهرمان خواهیم ماند و از مواضع مقتدرانه و دیپلماسی فعال دولت محترم حمایت می‌نماییم؛ و السلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته

شنبه ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ مطابق با نوزدهم ربیع‌الثانی ۱۴۴۵

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->