سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد
سرخط خبرها

مقتدی الصدر: مردم، سفر وزیر خارجه آمریکا به عراق را محکوم کنند

  • کد خبر: ۱۹۲۷۸۲
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
مقتدی الصدر: مردم، سفر وزیر خارجه آمریکا به عراق را محکوم کنند
رهبر جریان صدر عراق از ساکنان بغداد خواست تا با برگزاری تجمع، سفر وزیر خارجه آمریکا به بغداد را محکوم کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق با انتشار بیانیه‌ای، خواستار تجمع فوری ساکنان بغداد در میدان التحریر این شد تا سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به بغداد را محکوم کنند.

مقتدی الصدر تأکید کرد: برادران مؤمن هر چه سریعتر به میدان التحریر بروند تا سفر وزیر خارجه آمریکا را محکوم کنند و تصاویر رهبران تروریسم بین‌المللی و کسانی را به آتش بکشند که با کشتارهای آنان در غزه موافق هستند.

مقتدی الصدر: مردم، سفر وزیر خارجه آمریکا به عراق را محکوم کنند

وزیر خارجه آمریکا هم اکنون در بغداد به سر می‌برد. وی گفت: پیام بسیار واضحی به کسانی که نظامیان آمریکایی را تهدید می‌کنند ارسال کرده‌ایم که این کار را انجام ندهند.

وی که این سخنان را پس از دیدار با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق مطرح می‌کرد، افزود: «خواستار هیچگونه رویارویی با ایران نبوده اما تمامی اقدامات برای حمایت از نیروها و شهروندانمان را اتخاذ خواهیم کرد».

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: «تلاش خواهیم کرد که درگیری‌ها به فراتر از غزه گسترش نیابد».

بلینکن گفت: «پیشرفت‌های خوبی در خصوص مذاکرات آتش‌بس انسانی در غزه ایجاد شده اما اختلاف‌هایی درباره رسیدن به آتش بس کامل وجود دارد اما همگان از آتش بس انسانی حمایت می‌کنند».

وی افزود که مذاکرات بسیار خوب و صریحی با نخست وزیر عراق داشته است.

همزمان با وخامت اوضاع انسانی در نوار غزه سخنگوی سازمان جهانی بهداشت روز یکشنبه هشدار داد که نظام سلامت در غزه دیگر قادر به ارائه خدمات نیست و باید آتش‌بس حاصل شود.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه نیز با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۳ نفر به شهادت رسیده‌اند، اعلام کرد شمار شهدا به ۹۷۷۰ نفر رسیده که از این تعداد ۴۸۰۰ نفر کودک هستند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->