ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
سرخط خبرها

جان کربی: از نظر بایدن اشغال مجدد غزه ایده خوبی نیست

  • کد خبر: ۱۹۳۱۹۹
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
جان کربی: از نظر بایدن اشغال مجدد غزه ایده خوبی نیست
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در گفت‌وگویی با شبکه سی ان ان عنوان کرد، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا بر این باور است که اشغال مجدد غزه ایده خوبی نیست و واشنگتن به رایزنی با تل‌آویو در این زمینه ادامه می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، جان کربی روز سه‌شنبه گفت: رئیس‌جمهور بایدن همچنان باور دارد که اشغال مجدد غزه خوب نیست. این اقدام برای خود اسرائیل خوب نیست.

وی در ادامه عنوان کرد که ایالات متحده به گفتگو با رژیم صهیونیستی در این زمینه ادامه می‌دهد.

درگیری‌ها در غزه در پی عملیات غافلگیرانه و گسترده «طوفان الاقصی» توسط حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر (۱۵مهر) آغاز شد.

به گفته مقاومت فلسطین، این حمله در پی تعدی به حریم مسجدالاقصی و خشونت فزاینده شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین انجام گرفت.

از آن پس، رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف بمباران‌های متعدد خود قرار داده و با قطع آب، برق و گاز این منطقه آن را در محاصره انسانی قرار داده است. در پی تلاش‌های دیپلماتیک بین‌المللی، چند روز پیش، برخی از کمک‌های انسانی از مرز رفح به این منطقه راه یافت.

رژیم صهیونیستی در این درگیری با بمباران ساختمان‌های غیرنظامی، مسجد، دانشگاه، کلیسا، بیمارستان و ساختمان‌های مسکونی، همچنین با استفاده از تسلیحات ممنوعه، از جمله بمب‌هایی که در آن فسفر سفید به کار رفته، مرتکب جنایات جنگی متعددی شده است.

تخریب کامل برخی مناطق و آواره شدن مردم غزه از اثرات حملات رژیم صهیونیستی و جان باختن نزدیک به ۱۰ هزار نفر از غیرنظامیان این منطقه بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->