واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس
سرخط خبرها

معاون برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش: حقوق معلمان خرید خدمات ماهانه نیست، مبتنی بر عملکرد ماست!

  • کد خبر: ۱۹۳۴۸۴
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
معاون برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش: حقوق معلمان خرید خدمات ماهانه نیست، مبتنی بر عملکرد ماست!
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چرا به معلمان خرید خدمات حقوق مهرماه پرداخت نشده است، گفت: حقوق معلمان خرید خدمات به صورت ماهانه نیست و مبتنی بر عملکرد ماست.

به گزارش شهرآرانیوز علی فرهادی در پاسخ به معلمانی که می‌گویند از مهر امسال تا امروز یک ریال حقوق و بیمه نداشته‌اند، اظهار کرد: در طرح خرید خدمات آموزشی، با شرکت‌های واسط قرارداد منعقد شده و خدمات از آن‌ها خریداری می‌شود. بر همین اساس، پول برای آن‌ها واریز و توسط شرکت‌ها به معلمان پرداخت می‌شود.

به گفته وی، پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی به این بستگی دارد که چه زمانی در قرارداد با شرکت‌های واسط به حساب آن‌ها پول واریز کنیم. حقوق معلمان خرید خدمات به صورت ماهانه نیست و مبتنی بر عملکرد ماست، یعنی ابتدا باید اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد و پس از آن در اختیار شرکت‌ها و معلمان قرار بگیرد.

بیمه به صورت کامل انجام می‌شود

فرهادی با اشاره به اینکه بیمه معلمان خرید خدمات طبق قانون کار به صورت کامل انجام می‌شود، درباره استخدام آن‌ها گفت: طبق قانون، تعهدی برای استخدام نداریم، چون اساسا خرید خدمات آموزشی با هدف خرید خدمات از بخش خصوصی به ازای مواردی است که استخدام انجام نمی‌شود.

پیگیری برای تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، برخی از معلمان خرید خدمات سال‌ها در شغل معلمی مشارکت داشتند، بنابراین تمایل داریم ـ در صورت اجازه قانون و همکاری سایر دستگاه‌ها مانند سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی ـ وضعیت این افراد را به قرارداد کار معین تبدیل کنیم.

قرارداد کار معین بهتر از خرید خدمات است، چون شفاف‌تر بوده و مؤسسات واسطه نیز حذف می‌شوند، همچنین امنیت شغلی معلمان و انگیزه کاری آن‌ها افزایش می‌یابد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->