نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد بازداشت موعود شمخانی تایید شد انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی کاخ سفید وزیر خارجه بحرین پس از ۱۳ سال وارد دمشق شد نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
سرخط خبرها

واکنش سازمان ملل به توقف ۴ ساعت جنگ میان غزه و رژیم صهونیستی

  • کد خبر: ۱۹۳۶۱۳
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
واکنش سازمان ملل به توقف ۴ ساعت جنگ میان غزه و رژیم صهونیستی
استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل در واکنش به وفقه روزانه ۴ ساعته جنگ میان اسرائیل و حماس گفت: هرگونه توقف موقت درگیری‌ها با اهداف بشردوستانه باید با هماهنگی سازمان ملل باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در باره واکنش سازمان ملل به وقفه روزانه ۴ ساعته جنگ میان اسرایل و حماس گفت: هرگونه توقف موقت درگیری‌ها با اهداف بشردوستانه باید با هماهنگی سازمان ملل باشد. این هماهنگی به خصوص در زمینه زمانبندی و مکان اهمیت دارد. بدون شک موفقیت این وقفه نیازمند توافق از سوی همه طرف‌ها است.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی به خبرنگاران اعلام کرد: اسرائیل هر روز یک «وقفه» ۴ ساعته حملات را اجرایی خواهد کرد. اسرائیل به ما گفته است که در طول این ۴ ساعت که از امروز آغاز می‌شود، حملاتی در این مناطق نخواهد بود.

دوجاریک همچنین در خصوص حملات به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه و حملات آمریکا به تاسیسات گروه‌های وابسته به ایران در منطقه گفت: ما بسیار نگران این تحولات در عراق و سوریه هستیم و نشان دهنده خطر گسترش بیشتر جنگ کنونی میان اسرائیل و حماس است.

سخنگوی سازمان ملل تاکید کرد: همه طرف‌ها باید به تمامیت ارضی سوریه و عراق احترام بگذارند و نهایت خویشتنداری را به کار گیرند.

در روز‌های گذشته پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته اند. مقاومت اسلامی عراق به دنبال حملات رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه و حمایت واشنگتن از این حملات، به ایالات متحده هشدار داده بود که پایگاه‌های آمریکایی را در منطقه مورد هدف قرار خواهد داد.

سابرینا سینگ معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز سه شنبه وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن اعلام کرد: از ۱۷ اکتبر تاکنون دستکم ۴۰ حمله به نیرو‌های آمریکایی انجام شده که ۲۲ حمله در عراق و ۱۸ حمله در سوریه بوده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از تل آویو به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->