نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

جهان در حیرت برد ایران مقابل برزیل

  • کد خبر: ۱۹۳۹۲۲
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
جهان در حیرت برد ایران مقابل برزیل
پیروزی بزرگ تیم نوجوانان ایران مقابل برزیل در جام جهانی فوتبال حیرت جهانیان را به دنبال داشته است. فبفا نبز از این برد به وجود آمده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم نوجوانان ایران در اولین بازی خود در جام جهانی نوجوانان موفق شده تیم فوتبال نوجوانان برزیل را شکست دهد. 

این برد در شرایطی به دست آمد که نوجوانان ایران با 2 گل از حریف عقب بود. برد بزرگ ایران همه جهانیان را به وجد آورده است. 

فیفا به عنوان متولی برگزاری این بازی‌های نیز در وصف برد شاگردان حسین عبدی نوشته: ایران روز شنبه یکی از خارق‌العاده‌ترین کامبک‌ها را در تاریخ جام جهانی زیر 17 سال فیفا به ثبت رساند و در حالیکه در نیمه نخست مقابل برزیل 2 بر صفر عقب بود،در یک شب پر درام در جاکارتا این تیم را شکست داد.

در ادامه این مطلب آمده است: به نظر می رسید که مدافع عنوان قهرمانی پس از باز کردن برتری در نیمه اول که فوتبال فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند، در حال پیش روی بیشتر هستند. گل ابتدایی رایان، هوش و  تکنیک عالی را به یک اندازه ترکیب کرد. در حالی که انبوهی از بازیکنان در محوطه جریمه منتظر ارسال کرنر توسط لوکا کامیلو بودند، او در عوض پاس کم به سمت لوران بازی کرد.

با حرکت وی، اجازه داده شد توپ به سمت رایان بچرخد، او ضربه پای چپ را فراتر از آرشا شکوری دروازه بان ایرانی زد. برزیل کمی قبل از سوت نیمه دوم برتری خود را دو برابر کرد. پس از یک حرکت جذاب تیمی، رایان در ده قدمی دروازه را شوت کرد و توپ وارد دروازه شد.

سایت فیفا نوشت: ایران بدون ناامید شدن، برای نیمه دوم با قدرت و هدفی تازه به میدان رفت. آنها هر زمان که به یک سوم پایانی حریف می‌رسیدند تهدیدی جدی بودند و در دقیقه 51 زمانی که ضربه یعقوب باراجه به دا ماتا منحرف شد، به رویه هجومی خود پایبند بودند و گل نخست را زدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->