بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

تصویر جالبی از این روزهای «کورتانیدزه» رقیب علیرضا حیدری + عکس

  • کد خبر: ۱۹۴۰۲۲
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
تصویر جالبی از این روزهای «کورتانیدزه» رقیب علیرضا حیدری + عکس
الدار کورتانیدزه که چند بار قهرمان بزرگ کشتی ایران را شکست داد و در نهایت در المپیک ۲۰۰۴ آتن مغلوب علیرضا حیدری شد، با ظاهری جالب و جدید دیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز هم‌اکنون تورنمنتی تحت عنوان شامیل اوماخانوف با حضور کشتی‌گیرانی از ایالت‌های مختلف روسیه و همچنین کشور‌های اطراف در خاسایورت روسیه در حال برگزاری است که کشتی‌گیران خوبی نیز در آن شرکت کرده‌اند.

اخمد تاج‌الدینوف قهرمان جدید وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی جهان نیز از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا کرد. تاج‌الدینوف ۲۰ ساله که روسی‌الاصل است، امسال با شکست کایل اسنایدر آمریکایی و عبدالرشید سعدالله‌یف روس و ماگومدخان آذربایجانی، مدال طلای ارزشمندی را برای تیم ملی بحرین در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد به دست آورد و اکنون یکی از مدعیان اصلی طلای وزن ۹۷ کیلوگرم بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس محسوب می‌شود.

در کنار این قهرمان جوان، اما چهره‌ای به تماشای کشتی‌ها نشست که ظاهر جدید و عجیبش پیش از خاطرات خوب کشتی گرجستان و روسیه از او، جلب توجه می‌کرد؛ الدار کورتانیدزه.

ویاچسلاو عبدالسلام‌اف خبرنگار قدیمی و مستقل کشتی روسیه با انتشار عکسی از الدار کورتانیدزه در کنار اخمد تاج‌الدینوف، یادآور روز‌هایی بود که مبارزه‌های حساس و هیجان‌انگیزی بین این قهرمان بزرگ و عنوان‌دار و کشتی‌گیران مطرح ۹۷ کیلوگرم جهان برگزار می‌شد.

کشتی‌گیری که بعد از تحمیل چند شکست تلخ به علیرضا حیدری، سرانجام توسط این کشتی‌گیر در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۰۴ آتن شکست خورد تا طلسم شکست‌ناپذیری‌اش مقابل قهرمان بزرگ ایرانی در بهترین جای ممکن شکسته شود.

او دو نشان طلای جهانی خود را در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ با شکست علیرضا حیدری در تهران و نیویورک به دست آورد. کورتانیدزه دو مدال برنز المپیک‌های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ سیدنی را نیز در کارنامه دارد. ضمن اینکه با ۱۰ نشان اروپایی که نیمی از آن، طلاست، رکورد جالبی از مسابقات قهرمانی اروپا دارد. این قهرمان در ایام بازنشستگی، زمانی که علیرضا حیدری به عنوان رئیس کشتی پهلوانی فدراسیون جهانی انتخاب شد، به عنوان نایب‌رئیس در کنار حیدری قرار گرفت.

تصویر جالبی از این روزهای «کورتانیدزه» رقیب علیرضا حیدری + عکس

تصویر جالبی از این روزهای «کورتانیدزه» رقیب علیرضا حیدری + عکس

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->