ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

داور کشتی فینال حسن یزدانی جریمه شد!

  • کد خبر: ۱۹۵۵۴۵
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
داور کشتی فینال حسن یزدانی جریمه شد!
به نظر می‌رسد اشتباه بزرگ داور در فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان موجب تنزل درجه این داور با سابقه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقه فینال وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان با برتری علی چنگیز از ترکیه به پایان رسید و با وجودی که او به شکلی محرز مقابل دیوید لوسونچی ضربه فنی شده بود، اما با نظر رئیس تشک، ضربه فنی اعلام نشد تا کشتی‌گیر مجارستانی به مدال نقره جهانی بسنده کند.

در روز‌های گذشته اتحادیه جهانی در این رابطه تشکیل جلسه داد و اعلام کرد برای آنکه حق لوسونچی ضایع نشود و اینکه در آن مبارزه دست چنگیز از سوی داور به عنوان برنده بالا رفته و طبق قوانین برنده تغییر نخواهد کرد، دو طلا در این وزن توزیع خواهد شد. یکی از آن‌ها را علی چنگیز در بلگراد گرفت و دیگری نیز به نام دیوید لوسونچی ضرب خواهد شد.

رئیس تشک این مبارزه کارول داور درجه S ۱ لهستانی بود که راکت سفید را بالا برد که این از نگاه اتحادیه جهانی صددرصد اشتباه بود و لوسونچی در این دیدار، چنگیز را ضربه فنی کرده بود.

کارول داور باسابقه‌ای است که قضاوت‌های خوبی هم در چندین دوره حضور در بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی داشته، او داور مبارزه فینال حسن یزدانی و انور گدویوف روس در المپیک ۲۰۱۶ ریو هم بود که این مسابقه نزدیک و حساس در نهایت به سود نماینده ایران تمام شد.

با وجود این سابقه درخشان، به احتمال فراوان کارول در پایان سال میلادی که لیست داوران بین‌المللی اعلام خواهد شد، با تنزل درجه مواجه شده و به این ترتیب قضاوت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->