دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد
سرخط خبرها

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله اسرائیل به خبرنگاران

  • کد خبر: ۱۹۴۳۴۷
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله اسرائیل به خبرنگاران
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به شدت اقدام نظامیان اشغالگر صهیونیستی در هدف قرار دادن خبرنگاران در جنوب لبنان حین پوشش اخبار مربوط به حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به شدت اقدام نظامیان اشغالگر صهیونیستی در هدف قرار دادن خبرنگاران در یارون جنوب لبنان حین پوشش اخبار مربوط به حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این تجاوزی آشکار با هدف ممانعت از پوشش رسانه‌ای اقدامات تروریستی و جنایات متوالی این رژیم است.

حزب الله لبنان بیان کرد: این جنایت به پرونده آکنده از جنایات این رژیم علیه خبرنگاران و اصحاب رسانه در فلسطین و لبنان شامل کشتن خبرنگاران و ویران کردن مراکز رسانه‌ای، افزوده می‌شود.

در این بیانیه آمده است: به طور حتم این اقدام مانع از کار خبرنگاران آزاده در انجام رسالت شریفشان در انتقال صحنه‌های پایداری و مقاومت نخواهد شد.

حزب الله لبنان بیان کرد: ما مجدداً خواستار کمپین همبستگی با خبرنگاران در فلسطین و لبنان و محکومیت اسرائیل در محافل بین المللی و بشری هستیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->