رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ مواد معدنی دنیا است خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امید بخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ۲۰۷ دوباره میلیاردی شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین خبر‌ها از طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۳۹۰
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
آخرین خبر‌ها از طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲)
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی هفته آتی برای بررسی ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جلسه تشکیل خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ولی اسماعیلی با اشاره به آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، بیان کرد: با توجه به ایراداتی که شورای نگهبان و مجمع به این طرح وارد دانسته، جلسه‌ای را برای هفته آتی پیش بینی کردیم. قرار است در این نشست حقوقدان شورای نگهبان حضور پیدا کند. بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به سراغ رفع ایرادات مجمع خواهیم رفت.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر تا پایان این هفته بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس به پایان برسد؛ هفته آینده تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این طرح به نتیجه برسد. ایراداتی که مجمع به این طرح وارد کرده است به سیاست‌های کلی نظام باز می‌گردد. ایراداتی هم که شورای نگهبان به آن وارد کرده بیشتر ابهامات ویرایشی است که قابل حل است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یک ایراد مربوط به ماده ۷۵ که بحث مالی نیز می‌باشد وارد دانسته شده است. تمام تلاش مجلس به نتیجه رسیدن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت است. مجلس دو بار به این طرح رای بالای ۲۰۰ داده است. به نتیجه رسیدن این طرح مطالبه همه نمایندگان است. به طور جدی پیگیر این طرح هستیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->