استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی!
سرخط خبرها

درخشان: پیراهن پرسپولیس برای این بازیکنان گشاد نیست!

  • کد خبر: ۱۹۴۵۲۵
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
درخشان: پیراهن پرسپولیس برای این بازیکنان گشاد نیست!
ستاره اسبق خط میانی پرسپولیس در خصوص عملکرد یحیی گل‌محمدی و شاگردانش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید که این تیم نمایش بهتری از سرخپوشان داشت تا تیم یحیی گل‌محمدی روند نزولی‌اش را با شکست تکمیل کند.

پس از شکست یک بر صفر برابر سپاهان در اصفهان، یحیی گل محمدی توپ را به زمین باشگاه انداخت و به منتقدان پیام داد که چرا در زمان نقل و انتقالات ساکت نشسته بودند؟!

حمید درخشان، اما با حرف یحیی گل محمدی مخالف است و می‌گوید: برخلاف صحبت‌هایی که این روز‌ها مطرح می‌شود به نظر من پیراهن پرسپولیس برای این بازیکنان گُشاد نیست! اسکلت تیم قهرمان سه جام حفظ شد و نفراتی هم که خریداری شدند با سلام و صلوات به پرسپولیس آمدند. یکسری بازیکن هم مثل سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد گوهری، لئاندرو پریرا و ... از پرسپولیس رفتند که با نظر سرمربی تیم بود و بنابراین نمی‌توان گفت که پرسپولیس نقل وانتقالات ضعیفی داشت.

او ضمن انتقاد از جدایی عیسی آل کثیر، یادآور می‌شود: به شخصه معتقدم پرسپولیس یا حتی خود یحیی گل محمدی به ویژه پس از آن که عیسی آل کثیر چند هفته اسمش در لیست بازی‌های سپاهان قرار نگرفت، می‌توانستند او را برگردانند، اما قیدش را زدند. خود یحیی گل محمدی هم مصاحبه کرد و گفت که بازیکن مازاد تیم‌های دیگر را نمی‌خواهد. حالا می‌بینیم عیسی در سپاهان روی نیمکت می‌نشیند در حالی که می‌توانست مهاجم اول پرسپولیس درفصل جاری باشد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس ادامه می‌دهد: من با دیدن نمایش رامین رضاییان، رضا اسدی و فرشاد احمدزاده در سپاهان هم حرص خوردم که چرا به راحتی این سه ستاره را از دست دادیم؟ ما می‌توانستیم این سه بازیکن را نگه داریم و مثل امروز سپاهان از آن‌ها بازی بگیریم، اما خیلی احساساتی آن‌ها را از دست دادیم. به نظرم نفرات فعلی هم بازیکنان بسیار خوبی هستند و فقط باید از آن‌ها بازی بهتری بگیریم.

سرمربی اسبق پرسپولیس با تعریف از علیرضا بیرانوند، تصریح می‌کند: بیرانوند با فاصله بهترین گلر ایران است که هر تیمی آرزوی او را دارد. اگر بیرانوند درون دروازه پرسپولیس نبود، سپاهان می‌توانست گل‌های بیشتری بزند و به شخصه معتقدم تیمی که او را درون دروازه خودش دارد بی، چون و چرا باید قهرمان شود. او برای پرسپولیس یک نعمت است، اما همیشه هم نمی‌تواند سوپرمن باشد. او در تاجیکستان هم ستاره بازی بود و بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در اصفهان هم نمایش بی نقصی داشت و شاید شوت رضا اسدی را هر گلر دیگری هم بود نمی‌توانست مهار کند. با این وجود معتقدم نباید تمام بار پرسپولیس روی دوش علیرضا بیرانوند باشد و سایر بازیکنان هم باید به خود بیایند.

حمید درخشان در مصاحبه قبلی خودش با خبرورزشی عنوان کرده بود که تیم پرسپولیس از لحاظ فنی استُپ کرده است. او در این رابطه نیز می‌گوید: بله، هنوز روی حرف خودم هستم. باید مشکل سیستم و بازی پرسپولیس شناسایی و حل شود. همین تیم با همین نفرات چطور فصل گذشته توانست قهرمان سه جام شود، اما حالا نزول کرده است؟ به نظر می‌رسد دلیل اصلی افت فنی بوده که باید پیدا و درمان شود. این تیم بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد که از لحاظ روحی و روانی هم به هم ریخته اند، چون نتیجه نگرفتند. من فکر می‌کنم ایراد اصلی به خط هافبک و حمله برمی‌گردد که همه برای خودشان بازی می‌کنند. دروازه بان و خط دفاع به نظرم خوب کار کرده اند و آمار هم همین را می‌گوید، اما در فاز تهاجمی‌مشکل داریم.

بی‌تفاوتی در این تیم تبعات سنگینی دارد

ستاره خط میانی پرسپولیس در دهه ۶۰ تصریح می‌کند: خیلی‌ها از شهاب زاهدی ایراد می‌گیرند که چرا گل نمی‌زند؟ من هم ایراداتی به او وارد می‌دانم، اما پرسش اصلی اینجاست که هافبک‌های ما چقدر شهاب را در موقعیت گل قرار می‌دهند که توقع گلزنی دارند؟ چند بار او را در موقعیت گلزنی قرار دادیم؟ این به خلاقیت خط میانی برمی‌گردد که نمی‌توانند مهاجمان را در موقعیت تک به تک قرار دهند. برخی هافبک‌ها هم به نظر می‌رسد اشباع شده باشند و اصلا حرکتی یا دریبل و خلاقیتی از آن‌ها نمی‌بینیم. البته شاید غیبت وحید امیری نیز در این موضوع بی تأثیر نباشد. بازیکنی که با پای چپ تکنیکی‌اش تفاوت‌ها را رقم می‌زد و حالا چند هفته‌ای است به دلیل مصدومیت در تیم نیست.

او درمورد جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان تیم پرسپولیس نیز خاطرنشان می‌کند: همان طور که این بازیکنان به خاطر برد و پیروزی پاداش می‌گیرند وقتی می‌بازند یا خوب بازی نکنند باید جریمه شوند. من با جریمه بازیکنان موافقم چرا که می‌تواند آن‌ها را به خود بیاورد. بازیکن تیم پرسپولیس باید بداند در چه تیمی توپ می‌زند و هواداران از آن‌ها چه انتظاری دارند. بی‌تفاوتی و عادت به مساوی و شکست می‌تواند تبعات سنگین‌تری داشته باشد و بهتر است این بچه‌ها به هر شکل ممکن به خود بیایند و از این بحران عبور کنند.

حمید درخشان در پایان از بازی با النصر به عنوان یک فرصت ویژه برای یحیی گل محمدی و شاگردانش یاد کرده و می‌گوید: بازی با النصر عربستان بازی بسیار سخت، اما مهمی برای پرسپولیس است. یحیی و شاگردانش می‌توانند با شکست دادن النصر و رونالدو در عربستان به قول معروف کوکو را برگردانده و شرایط را عوض کنند. این بازی و برد آن از لحاظ روحی و روانی خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. پرسپولیس در بازی با الدحیل قطر نشان داد که می‌تواند برابر تیم‌های پرمهره عربی هم خیلی خوب بازی کند و امیدوارم این بار هم مقابل النصر عربستان یک نمایش عالی اجرا کرده و تمامی نتایج اخیر و حتی شکست مقابل سپاهان را جبران کند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->