تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس امروز (۲۹ آبان) چه گذشت؟

  • کد خبر: ۱۹۵۴۹۳
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس امروز (۲۹ آبان) چه گذشت؟
نودوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس امروز دوشنبه بیست و نهم آبان‌ماه در تالار شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد در نودوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که امروز دوشنبه بیست و نهم آبان‌ماه در تالار شهر مشهد برگزار شد، در جریان بررسی دستور جلسات، با گرامیداشت روز پرستار با ابراز امیدواری  از اینکه  اعضا بتوانند با همدلی و همراهی همه، خدمتگزاری خوبی به زائران و مجاوران مشهد الرضا داشته باشند، تأکید کردند.

حضرت زینب (س) الگوی صبر و بردبارتری و آموزگار فداکاری و از خود گذشتی است

حسن موحدیان در نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی با اشاره به ولادت پیام‌رسان عاشورا حضرت زینب(س) و ضمن تبریک به این مناسبت، اظهار کرد:حضرت زینب (س) الگوی صبر و بردبارتری و آموزگار فداکاری و از خود گذشتی است، بر همین اساس ولادت ایشان به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است. جامعه پرستاری با وجود مشکلات شغلی حقیقتا در راه خدمت ایستادگی کردند به خصوص در دوران کرونا و متاسفانه در این ایام پرستاران زیادی به شهادت رسیدند و حقیقتا نوعی جنگ را پست سر گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه آن‌ها فرشته‌های نجات هستند، افزود: ایمان پرستاران باعث شد علیرغم خطراتی که وجود داشت بیماران کرونایی را درمان کنند و به زندگی بازگردانند. امیدواریم با همت مسئولان بتوانیم به مطالبات رفاهی و معیشتی این عزیزان پاسخ مثبتی دهیم.

وی با اشاره به برگزاری دهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت شهری با مشارکت شورای شهر شهرداری، مرکز پژوهش‌های شورا و دانشکاه فردوسی ضمن تشکر از آقای ناصحی به عنوان دبیر و پیشبان این کنفراس ادامه داد: باور ما این است که با تعامل با مراکز علمی و بهره بردن از دستاورد‌های پژوهشی می‌توانیم کار‌ها را به نحو بهتری انجام دهیم. قطعا پژوهش کمک می‌کند باور کنیم که تا روز به روز نیازمند هستیم روش‌ها و کار‌هایی که انجام می‌دهیم با علم و پژوهش‌های روز انجام شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در این کنفرانس پنل تخصصی باز آفرینی و بازسازی شهر‌های جنگ زده با محوریت غزه نیز برگزار شد که کار بسیار جالبی بود در این شرایطی که صهیونیست‌های خائن شبانه روز در حال کشتار مردم مظلوم غزه هستند و متاسفانه دولت‌ها هیچگونه حرکتی نکردند بنابراین راه‌های کمک رسانی و کمک به صهیونیست‌ها می‌کنند به مدت محدودی قطع کنند. امیدوارم جنگ غزه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با پیروزی مقاومت خاتمه پیدا کند و در بازسازی غزه در کنار ان‌ها خواهیم بود.  

وی در خاتمه گفت: امیدوارم با همدلی و همراهی همه خدمتگزاری خوبی به زائران و مجاوران مشهدالرضا داشته باشیم.

تصویب لایحه نامگذاری تعدادی از معابر فرعی به نام شهدای گرانقدر

شهرداری مشهد مقدس مکلف است، نسبت به نامگذاری تعدادی از معابر فرعی با حفظ شماره به نام شهدای گرانقدر، به شرح ذیل اقدام کنند.

منطقه ٢ خیابان شهید نارنجیان ۱۲ واقع در بلوار توس، به نام "شهید عبدالحسین خاوری"، منطقه ۴ خیابان ایثار ۲۵ واقع در بلوار مفتح، به نام "شهید محمد هادی یزدانی"، منطقه ٧ خیابان یاران ۲ واقع در بلوار شهید صدر، به نام "شهید محمد مهدی براتی" منطقه ١٠ خیابان اندیشه ۳۷ واقع در بلوار اندیشه، به نام "شهید مهراب شیرانی، منطقه ٧ خیابان سحر ۲ واقع در بلوار شهید اصلانی، به نام "شهید رمضان نوری نامگذاری شود. 

تلفیق بودجه ١۴٠٠ سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورد‌های کشاورزی و عاملیت شهرداری مشهد، تلفیق عاملیت شهرداری وتفریغ بودجه ١۴٠٠ سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی.

تفریغ بودجه ١۴٠٠ سازمان مدیریت پسماند و عاملیت شهرداری، تفریغ بودجه سال ١۴٠٠ سازمان پارک‌ها و فضای سبز و عاملیت شهرداری مشهد، تفریغ بودجه سال ١۴٠٠ سازمان فردوس‌ها و عاملیت شهرداری مشهد در این جلسه رای نیاورد 

دلیل رای ندادن به علت صحبت مجید دبیریان عضو شورا بود که وی گفت: این آرا ممتنع که به تفریق بودجه داده می‌شود، اعتراض به کمیسیون تلفیق و غیر قانونی بودن طرح تفریغ بودجه در صحن علنی شورا است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->