درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم انتقاد نیکبخت از تصمیم‌گیران استقلال
سرخط خبرها

پرونده استقلال بعد از بازی تیم ملی به کمیته انضباطی ارسال می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۹۵۷۱۳
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
پرونده استقلال بعد از بازی تیم ملی به کمیته انضباطی ارسال می‌شود؟
اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد هنوز پرونده‌ای از سوی کمیته نظارت برقرارداد‌ها درباره رسیدگی به تخلفات استقلال دریافت نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درشرایطی که کارگروه نظارت برقرارداد‌ها روز گذشته رسما اعلام کرد دفاعیات باشگاه استقلال در خصوص پرونده یامگا، بلانکو، خالدآبادی وهاشمی‌نسب را نپذیرفته و این پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده، اما اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده هنوز پرونده از استقلال به این کمیته نرسیده است.


البته این پاسخ به منزله نرسیدن پرونده در روز‌های آتی نیست و رئیس کمیته انضباطی تایید نشدن دفاعیات باشگاه استقلال را تکذیب نکرده و این بدان معنا است که ایراد به دفاعیات استقلال در کمیته نظارت بر قرارداد‌ها وارد آمده و قرار است پرونده برای صدور حکم نهایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود.

اینکه چرا رئیس کنونی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده پرونده در کمیته انضباطی نیست ممکن است به دلیل درگیری فوتبال ایران با بازی‌های ملی باشد تا خللی در روح و روان بازیکنان تیم ملی ایران ایجاد نشود وبعد از پایان بازی با ازبکستان رای اعلام خواهد شد.

باید منتظر ماند و در روز‌های آتی نتیجه ارسال پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را مشاهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->