ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

استقبال هزار و ۲۵۴ نفر از مسابقه بزرگ کتابخوانی سیره اهل بیت

  • کد خبر: ۱۹۶۰۵۶
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
استقبال هزار و ۲۵۴ نفر از مسابقه بزرگ کتابخوانی سیره اهل بیت
مدیر موسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره گفت: طرح مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور، بر پایه کتاب سطح زندگی بر اساس رساله حقوق امام سجاد (ع) برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز،مهدی مقامی اظهارکرد:مسابقه بزرگ کتابخوانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حوزه علمیه خراسان رضوی دفتر خواهران در تابستان ۱۴۰۲ به مدت ۱۲ روز توسط موسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور، بر پایه کتاب سطح زندگی بر اساس رساله حقوق امام سجاد (ع) برگزار شد، افزود: این طرح پس از تهیه پوستر، اطلاع رسانی گسترده‌ای انجام شد و به صورت پیامکی نیز تبلیغات در ۳۰ کانال در شبکه‌های اجتماعی ایتا، بله، روبیکا، گپ و همچنین به صورت ارتباط و تعامل با سازمان‌ها، نهاد‌ها و تبلیغات از طریق شبکه‌های اطلاع رسانی آن‌ها انجام شد.

مدیر موسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره گفت:مخاطبان این طرح عموم مردم بودند که می‌توانستند کتاب را به صورت الکترونیک و رایگان داخل اپلیکیشن تخصصی موسسه تدبر مطالعه کنند.


مقامی با بیان اینکه برای این طرح مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده بود که حدود هزار و ۲۵۴ نفر در آزمون این طرح شرکت کردند گفت:  به ۷۵ نفر که در آزمون نمره قبولی کسب کرده بودند به قید قرعه مبلغ ۲ میلیون ریال هدیه به حسابشان واریز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->