پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی
سرخط خبرها

نکونام: بازیکنان استقلال بجنگند و فداکاری کنند

  • کد خبر: ۱۹۶۳۶۶
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
نکونام: بازیکنان استقلال بجنگند و فداکاری کنند
بازی با ذوب آهن از دیدگاه سرمربی استقلال بسیار دشوار است. او مردان تیمش را به فداکاری و جنگ واقعی فرا خوانده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جوادنکونام به دشواری بازی با ذوب آهن اعتراف کرده است: «قطعا کار سختی خواهیم داشت. ذوب آهن از تیم‌های خوب لیگ‌برتر است و نتایج خوبی به دست آورده. بازیکنان ما هم البته انگیزه فراوانی دارند که در این بازی موفق ظاهر شوند. همیشه به بازیکنان استقلال گفته ام باید خوب تمرین کنند، انگیزه خوبی داشته باشند و از آن مهم‌تر در زمان مسابقه خوب تمرکز کنند.»


نکونام ادامه داد: «ما در فصل جاری یاد گرفتیم که اصلا به جدول یا موقعیت تیم حریف و خودمان توجه نکنیم، چون هر بازی و هر مسابقه برای استقلال حکم فینال را دارد. از روز اولی که کارمان شروع کردیم، هدفگذاری ما بازی به بازی بوده. بچه‌ها مقابل ذوب آهن هم مقابل تیم با کیفیت ذوب آهن باید جوری بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل خود را انجام می‌دهند و با تمام وجود باید بدوند، بجنگند و مثل بازی‌های قبلی فداکاری کنند تا دل هواداران شاد شود.»

نکونام از هواداران استقلالی ساکن در اصفهان خواسته برای حمایت از استقلال به ورزشگاه فولاد شهر بروند: «از هواداران و طرفداران استقلال در اصفهان می‌خواهم مثل همیشه استقلال را تنها نگذاشته و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->