حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

عامل قتل جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی کشته شد

  • کد خبر: ۱۹۶۷۷۸
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
  • ۱
عامل قتل جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی کشته شد
افسر پلیس درک شووین در یک زندان آمریکایی درگذشت. او در زندان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و حالا پلیس مرگ وی را تایید کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شووین عامل اصلی قتل جورج فلوید در مینیاپولیس است. او متهم است ٩ دقیقه کامل زانوی خود را روی گردن او فشار داد و علیرغم التماس‌های او مبنی بر اینکه نمی‌تواند نفس بکشد، به کارش ادامه داد تا اینکه فلوید جان خود را از دست داد. 

مرگ این سیاه پوست آمریکا را تکان داد و باعث بروز ناآرامی‌ها و اعتراضات گسترده در این کشور و دیگر نقاط جهان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
0
0
اگر.بکشی.کشته.خواهی.شد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->