رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد
سرخط خبرها

وزیر خارجه فلسطین: آتش بس باید دائمی شود

  • کد خبر: ۱۹۷۴۹۳
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
وزیر خارجه فلسطین: آتش بس باید دائمی شود
وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر اینکه آتش‌بس موقت کنونی باید به آتش بس دائمی تبدیل شود، گفت: اسرائیل در حالی که مردم ما را می کشد، حق دفاع از خود را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ریاض المالکی وزیر امور خارجه تشکیلات خودگران فلسطین روز چهارشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل در نیویورک در سطح وزرای خارجه  با قدردانی از قطر و مصر برای تلاش به منظور برقراری آتش بس موقت گفت: وقفه جاری درگیری ها باید به آتش بس تبدیل شود و کشتار غزه باید پایان یابد ما نمی توانیم مانند گذشته به مسیر مدیریت بحران بازگردیم.

وی تاکید کرد: محاصره غزه باید پایان یابد. مردم غزه باید اجازه داشته باشند به خانه های خود بازگردند و زندگی خود را بازسازی کنند و محاصره باید پایان یابد. زمان رو به اتمام است و یک اختلاف سیاسی قابل حل در حال تبدیل شدن به یک تقابل مذهبی بی پایان است. این ما را فراتر از تاریخ و جغرافیا سوق می دهد، زیرا محاصره و بمباران منجر به آواره شدن ۱.۷ میلیون نفر شده است.

وزیر خارجه فلسطین گفت: از ۷ اکتبر، ۲۳۰ نفر در کرانه باختری کشته شده اند، هزاران نفر دستگیر شده اند و تشدید تنش ها ادامه دارد. ما به حمایت بین المللی و پایان معافیت از مجازات نیروهای اسرائیلی نیاز داریم.

وی افزود: تک تیراندازان اسرائیلی امروز به سمت دو کودک در جنین تیراندازی کردند. مردم فلسطین با یک تهدید وجودی روبرو هستند. اسرائیل حق ندارد از خود دفاع کند در حالی که مردم ما را می کشد و مردم ما حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند. فلسطین بدون غزه وجود ندارد و فلسطین آزاد خواهد ماند و این تنها راه صلح است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->