استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه نوعی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو
سرخط خبرها

پنجره نقل وانتقالات استقلال با درخواست ساپینتو بسته نیست

  • کد خبر: ۱۹۸۳۱۲
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
پنجره نقل وانتقالات استقلال با درخواست ساپینتو بسته نیست
درحالی که گفته می‌شود به دلیل شکایت ساپینتو پنجره نقل وانتقالات استقلال بسته شده، اما این خبر صحت ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق استقلال شکایتی را از این باشگاه مطرح کرده، اما درخواست، اما هنوز به مرحله‌ای نرسیده که منجر به مسدود شدن پنجره نقل وانتقالات باشگاه استقلال شود. درهمین راستا شایعاتی طی روز‌های گذشته مطرح شده با این مضمون که پنجره نقل و انتقالات استقلال به دلیل شکایت این مربی بسته شده است، اما این خبر صحت ندارد و باشگاه استقلال هنوز با مشکل حادی در این خصوص مواجه نیست.


ساپینتو درخواست‌های خود بابت دریافت مطالباتش را به طور شفاهی به اطلاع باشگاه استقلال رسانده، اما هنوز پرونده شکایت او از باشگاه استقلال به فیفا نرفته که منجر به بسته شدن پنجره نقل وانتقالات باشگاه استقلال شود.

البته طلب ساپینتو از باشگاه استقلال به دلیل بی توجهی‌ها مشمول جریمه شده و صحبت از پرداختی ۶۰۰ هزار دلاری به این مربی هم می‌شود. هرچند که باشگاه استقلال هنوز چنین رقمی راتایید نکرده و باید تا اعلام رسمی باشگاه استقلال صبر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->