آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
سرخط خبرها

رئیس جمهور برزیل: حمله اسرائیل، تروریستی و یک اقدام غیر مسئولانه است

  • کد خبر: ۱۹۸۴۰۳
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
رئیس جمهور برزیل: حمله اسرائیل، تروریستی و یک اقدام غیر مسئولانه است
رئیس جمهور برزیل روز دوشنبه از رژیم صهیونیستی به دلیل ادامه حمله نظامی به نوار غزه انتقاد کرد و گفت غیرنظامیان هزینه جنگ در غزه را می‌پردازند.

به گزارش شهرآرانیوز، داسیلوا در یک کنفرانس خبری مشترک در کنار اولاف شولتس صدراعظم آلمان در برلین افزود: من فکر می‌کنم سیاستمدارانی وجود دارند که خواهان صلح نیستند. اما مردم واقعاً خواهان صلح هستند.

لولا حمله هفتم اکتبر حماس را محکوم کرد، اما از حمله نظامی اسرائیل به غزه نیز انتقاد کرد.

وی گفت: حمله اسراییل ، تروریستی و یک اقدام غیر مسئولانه است. غیرنظامیان فلسطینی از جمله زنان و کودکان تنها بهای آن را می‌پردازند. آن‌ها غیرنظامیان بی‌گناه هستند.»

رئیس‌جمهور برزیل همچنین از اعضای شورای امنیت سازمان ملل به دلیل عدم توافق بر سر آتش‌بس و عدم تلاش برای کاهش درد و رنج مردم غیرنظامی انتقاد کرد.

لولا گفت: "تنها در میز مذاکره می‌شود در مورد صلح صحبت کرد. این نقش سازمان ملل است، اما این نهاد به مسئولیت خود عمل نمی‌کند. "

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان بار دیگر از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد گفت که آلمان از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حماس حمایت می‌کند.

وی همچنین مخالفت خود را با درخواست برای آتش بس بین طرف‌های درگیر تکرار کرد.

شولتس با ادعای اینکه راهکار دو کشوری با حماس امکان پذیر نیست، گفت: «اسرائیل نیز باید حق شکست حماس را داشته باشد و از ادامه چنین اقدامات تروریستی جلوگیری کند.»

وی ادامه داد: راهکار دو کشوری بین اسرائیل و فلسطینی‌ها قطعاً با حماس کارساز نخواهد بود، زیرا حماس می‌خواهد به اسرائیل حمله کند و ۱۰ میلیون نفر را که در آنجا زندگی می‌کنند از زندگی در کشورشان منع می‌کند.»

شولتس به دلیل حمایت گسترده از رژیم صهیونیستی و عدم انتقاد از حملات اسرائیل در غزه، در آلمان با انتقادهایی مواجه شده است.

بیش از پانزده هزار غیرنظامی فلسطینی از جمله ۶۱۵۰ کودک و چهار هزار زن در جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شهید و ۳۳ هزار نفر دیگر از جمله بیش از ۹ هزار کودک فلسطینی زخمی شدند و بنا به اعلام منابع فلسطینی، هفت هزار نفر نیز مفقود هستند که به احتمال زیاد در زیر آوار باقی مانده‌اند اما مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کرده‌اند که این جنگ علیه حماس و نیز آزادسازی اسیران صهیونیست بوده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده بود در تلاش برای کشتار مردم بود تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و اهداف متجاوزانه خود را تحمیل کند. به همین دلیل اقدام به بمباران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این منطقه و بازداشت پزشکان و مجروحان بستری در بیمارستان‌ها کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->