داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

یامگا به دو شرط با استقلال تمدید می‌کند

  • کد خبر: ۱۹۹۰۳۹
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
یامگا به دو شرط با استقلال تمدید می‌کند
کوین یامگا به مدیران استقلال اعلام کرده تا زمانی که تسویه حساب نکنند راضی به تمدید قرارداد نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال اخیرا مذاکراتی با مدیر برنامه کوین یامگا داشته تا قرارداد این بازیکن را برای فصل بعد تمدید کند.  

هافبک_مدافع فرانسوی استقلال عملکرد مطلوبی دراین باشگاه داشته وب همین دلیل مورد توجه مدیران این باشگاه است و نکونام نیز این بازیکن را می‌خواهد.


یامگا با توجه به عمق تاثیرگذاری درترکیب استقلال هم در دوران مجیدی برای استقلال بازی‌های درخشانی انجام داد، هم دوران مربیگری ساپینتو و هم حالا که نکونام در استقلال مربیگری می‌کند توانایی‌های خودش را به اثبات رسانده است، اما سوال این است که آیا باشگاه استقلال می‌تواند تا قبل از اینکه موعد جدایی بازیکن فرانسوی فرا برسد خواسته‌های او را برآورده کند؟

یامگا از طریق مدیر برنامه‌هایش به علی خطیر اعلام کرده تنها درشرایطی راضی به تمدید قرارداد با باشگاه استقلال خواهد شد که اولا تمام مطالباتش از این باشگاه پرداخت شود و دروهله بعدی نیز قراردادش نسبت به فصل پیش ۲۰ درصد رشد داشته باشد که طبق عرف چنین خواسته‌ای دور از قاعده نیست.  

این درخواست تا کنون از سوی مدیران باشگاه استقلال پاسخ داده نشده است، اما خطیر در تلاش است تا شاید یامگا را به اولین تمدیدی استقلال تبدیل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->