حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

بی میلی مدیران استقلال برای جذب بازیکن درنیم فصل

  • کد خبر: ۱۹۸۹۸۱
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
بی میلی مدیران استقلال برای جذب بازیکن درنیم فصل
درحالی که در حوزه استقلال صحبت از جذب چند بازیکن در نیم فصل از جمله منتظر محمد است، اما مدیران این باشگاه تمایلی برای جذب بازیکن ندارند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که در روز‌های اخیر شایعاتی پیرامون جذب چند بازیکن در نیم فصل از سوی باشگاه استقلال مطرح می‌شود، اما خبر‌های دقیق‌تر از باشگاه استقلال حکایت از بی میلی مدیران این باشگاه برای جذب بازیکن جدید دارد.

مدیران باشگاه استقلال تا کنون هیچ جلسه رسمی با نکونام برای جذب بازیکن در نیم فصل برگزار نکرده‌اند و تمام خبر‌هایی که درباره جذب برخی بازیکنان به گوش می‌رسد به نوعی مقدمه سازی رسانه‌ای جریان‌هایی است که دوست دارند برخی بازیکنان در نیم فصل به استقلال ملحق شوند.

این انتظار درحالی شکل گرفته که مدیریت باشگاه استقلال تمایلی به فعالیت در نیم فصل ندارد و قرار است این موضوع به اطلاع جواد نکونام رسانده شود.


اما دلیل مدیران باشگاه استقلال برای فعالیت نکردن در نقل وانتقالات نیم فصل چیست؟ پاسخ روشن است. باشگاه استقلال با کمبود بودجه مواجه است و از سویی اگر بخواهد بازیکنی را از فهرست خود خارج کند اولا باید رضایت آن بازیکن را برای جدایی جلب کنند ودر مرحله بعد نیز باید تمام دستمزدش را بپردازند.

برای مثال زمزمه‌هایی شده که ارسلان مطهری در فهرست خروجی استقلال قرار بگیرد وحتی به طور غیرمستقیم به این بازیکن پیشنهاد شده خودش از استقلال برود، اما مطهری راضی نیست تحت هیچ شرایطی استقلال را ترک کند مگر اینکه باشگاه استقلال تمام مطالبات او که متعلق به فصل جاری و فصل گذشته است را پرداخت کنند.

در واقع راضی کردن یک بازیکن برای استقلال بار سنگین مالی به همراه خواهد داشت چه رسد به اینکه باشگاه بخواهد چهار یا پنج بازیکن خود را در نیم فصل جا به جا کند که در این شرایط نیاز به یک بودجه بالا است و از طرفی هم باید مبالغ قابل توجهی در حساب باشگاه استقلال باشد تا به جای جدا شده‌ها بازیکن به بازیکنان جدید تقدیم کند.

در روز‌های اخیر شایعاتی درباره حضور منتظر محمد در استقلال شده است؛ بازیکنی که ابتدای فصل با استقلال قرارداد منعقد کرد، اما به طور قرضی جدا شد. این بازیکن برای حضور در استقلال باید رضایت مدیران مس را جلب کند که مدیران این باشگاه نیز به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که راضی به جدایی محمد نیستند.

حال اگر رضایت هم داشتند باشگاه استقلال پولی در بساط ندارد که به بازیکنان کنونی بدهد تا لیست باز شود و بتوانند بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرند.

حتی باشگاه استقلال ممکن است نتواند نام رضا میرزایی که نکونام تاکید کرده بود بعد از طی دوران مصدومیت به تیم بازگردد را در شرایط فعلی به فهرست خود اضافه کند. میرزایی جزو بازیکنان بزرگسال استقلال محسوب می‌شود و چنانچه باشگاه استقلال بخواهد نام او را به فهرست خود بازگرداند باید نام یک بازیکن بزرگسال را از لیست خارج کند.

به این ترتیب نمی‌توان توقع آن چنانی از  باشگاه استقلال در نیم فصل داشت تا تحرکات آن‌چنانی را رقم بزند و به احتمال زیاد نیز به زودی به نکونام گفته خواهد شد قید جذب بازیکن در نیم فصل را بزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->