سرخط خبرها

منوچهر هادی و یکتا ناصر پس از جدایی + عکس

  • کد خبر: ۲۰۰۱۶۵
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
منوچهر هادی و یکتا ناصر پس از جدایی + عکس
منوچهر هادی و یکتا ناصر عکس مشترک خود را پس از جدایی منتشر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکتا ناصر سال ۱۳۹۴ پس از چندین سال همکاری و ارتباط، رسماً با منوچهر هادی ازدواج کرد، اما آن‌ها مدت‌هاست از هم جدا شده‌اند. با این حال به تازگی فیلم سینمایی حدود هشت صبح با بازی ناصر و هادی اکران شده که با توجه به مضمونش جنجال برانگیز بوده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که حدودا یکسال و نیم پیش از منوچهر هادی جدا شده و از یکدیگر طلاق گرفته اند. حالا این زوج هنرمند به خاطر تولد فرزندشان بار دیگر در کنار هم و در یک قاب قرار گرفتند.

چندی پیش یکتا ناصر در برنامه «فیلم امروز» اعلام کرد که از منوچهر هادی جدا شده است. او در این برنامه گفت: در این یک سال و اندی که از منوچهر هادی جدا شده‌ام سعی بر این داشتیم که این موضوع را نگوییم و آخرین فیلممان حدود هشت صبح بود.

آشنایی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساخت و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد داد و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

نخستین عکس مشترک زوج هنرمند پس از طلاق + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->