دریبل درویش در ترکیه| آقای ایتالیایی روی نیمکت پرسپولیس؟ ۲ گزینه نهایی جذاب برای جانشینی الهامی| وحید هاشمیان در لیگ برتر؟ آبی‌ها فسخ نمی‌کنند دروژدک بازیکن جدید تراکتور کیست؟ + هایلایت گل‌ها رئال مادرید، پر درآمدترین باشگاه ورزشی دنیا مربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان، لژیونر شد عبادی پور در تیم منتخب هفته لیگ والیبال لهستان دروژدک رسماً تراکتوری شد + عکس برنامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال فصل ۰۴-۱۴۰۳ | جدال سرخ‌های پایتخت و تبریز در آزادی انتقال قرضی سامان فلاح به ملوان رونمایی سیتیزن‌ها از صلاح جدید محرومیت ۲ ساله در انتظار پرتابگر ایرانی انتقاد وزیر نفت از هزینه‌‌کرد هلدینگ خلیج فارس برای استقلال گره در داستان بلانکو و استقلال محرومان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند درباره اوضاع نابسامان سرخابی‌ها | دست‌پخت مدیریت برد شیرین فرش آرا در مشهد | سوسوی امید محرومیت ۵ ماهه و جریمه ۵ میلیاردی برای ساکت الهامی رقابت ۱۲۰۰ طلبه ورزشکار در مشهد + فیلم
سرخط خبرها

اعلام آخرین تغییرات قوانین داوری کشتی

  • کد خبر: ۲۰۳۲۷
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
اعلام آخرین تغییرات قوانین داوری کشتی
رئیس کمیسیون داوران کشور آخرین تأکیدات اتحادیه جهانی کشتی بر روی قوانین داوری را تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور آخرین تغییرات و تأکیدات قوانین داوری توسط مدرسان اتحادیه جهانی کشتی که در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هند برگزار شد را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- در کشتی آزاد اگر کشتی گیر مدافع در حالت پل (خطر) از تشک فرار کند و یا اینکه خطایی مرتکب شود با اخطار و ۲ امتیاز جریمه خواهد شد.

۲- اگر کشتی گیر مهاجم دست در صورت بگذارد، ابتدا کشتی قطع، در صورت تکرار با اخطار و امتیاز مجازات می‌شود.

۳- اگر کشتی گیر مهاجم در حال اجرای فن باشد و مدافع دست در صورت بگذارد، مستقیم با اخطار و امتیاز مجازات می‌شود.

۴- اگر در ثانیه‌های پایانی کشتی اخطار و امتیازی داده شود و تایم کشتی بدون چلنج مربی به اتمام برسد، مربی دیگر حق چلنج ندارد و هیأت ژوری حق بازبینی فیلم را نخواهند داشت.

نکته یک: مربی قبل از پایان وقت قانونی می‌تواند چلنج کند. (با در نظر گرفتن این موضوع که پس از ثبت امتیاز در اسکوربرد به مدت ۵ ثانیه حق اعتراض وجود دارد)

نکته دو: در ثانیه‌های پایانی کشتی، در صورتی که مدافع فرار از فن و فرار از تشک داشته باشد، داور پس از دادن اخطار و امتیاز می‌بایست کشتی را قطع نماید.

نکته سه: در صورتی که پس از پایان تایم کشتی داور نسبت به اخطار و امتیاز اقدام نماید، اعتبار نخواهد داشت.

۵- اگر کشتی گیری در حین مسابقه کشتی مصدوم و بازنده شود و پزشک آن مسابقه گواهی مصدومیت صادر کند، در صورتیکه برنده آن رقابت به فینال برود، بازنده مصدوم در صورت تأیید سلامت از سوی پزشک مسابقه، مجددا می‌تواند به کار خود در رقابت‌ها ادامه دهد.

۶- مربیانی که بی دلیل پس از اتمام کشتی چلنج نمایند با کارت زرد جریمه خواهند شد.

۷- حضور داوران در سالن تمرین کشتی گیران ممنوع می‌باشد.
 
منبع: باشگاه‌خبرنگاران‌جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->