لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اعلام آخرین تغییرات قوانین داوری کشتی

  • کد خبر: ۲۰۳۲۷
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
اعلام آخرین تغییرات قوانین داوری کشتی
رئیس کمیسیون داوران کشور آخرین تأکیدات اتحادیه جهانی کشتی بر روی قوانین داوری را تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور آخرین تغییرات و تأکیدات قوانین داوری توسط مدرسان اتحادیه جهانی کشتی که در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هند برگزار شد را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- در کشتی آزاد اگر کشتی گیر مدافع در حالت پل (خطر) از تشک فرار کند و یا اینکه خطایی مرتکب شود با اخطار و ۲ امتیاز جریمه خواهد شد.

۲- اگر کشتی گیر مهاجم دست در صورت بگذارد، ابتدا کشتی قطع، در صورت تکرار با اخطار و امتیاز مجازات می‌شود.

۳- اگر کشتی گیر مهاجم در حال اجرای فن باشد و مدافع دست در صورت بگذارد، مستقیم با اخطار و امتیاز مجازات می‌شود.

۴- اگر در ثانیه‌های پایانی کشتی اخطار و امتیازی داده شود و تایم کشتی بدون چلنج مربی به اتمام برسد، مربی دیگر حق چلنج ندارد و هیأت ژوری حق بازبینی فیلم را نخواهند داشت.

نکته یک: مربی قبل از پایان وقت قانونی می‌تواند چلنج کند. (با در نظر گرفتن این موضوع که پس از ثبت امتیاز در اسکوربرد به مدت ۵ ثانیه حق اعتراض وجود دارد)

نکته دو: در ثانیه‌های پایانی کشتی، در صورتی که مدافع فرار از فن و فرار از تشک داشته باشد، داور پس از دادن اخطار و امتیاز می‌بایست کشتی را قطع نماید.

نکته سه: در صورتی که پس از پایان تایم کشتی داور نسبت به اخطار و امتیاز اقدام نماید، اعتبار نخواهد داشت.

۵- اگر کشتی گیری در حین مسابقه کشتی مصدوم و بازنده شود و پزشک آن مسابقه گواهی مصدومیت صادر کند، در صورتیکه برنده آن رقابت به فینال برود، بازنده مصدوم در صورت تأیید سلامت از سوی پزشک مسابقه، مجددا می‌تواند به کار خود در رقابت‌ها ادامه دهد.

۶- مربیانی که بی دلیل پس از اتمام کشتی چلنج نمایند با کارت زرد جریمه خواهند شد.

۷- حضور داوران در سالن تمرین کشتی گیران ممنوع می‌باشد.
 
منبع: باشگاه‌خبرنگاران‌جوان
گزارش خطا
برچسب ها: کشتی
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->