زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

موافقت ایران با تعویق لیگ قهرمانان آسیا و مرحله مقدماتی جام جهانی

  • کد خبر: ۲۰۰۷۵
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
موافقت ایران با تعویق لیگ قهرمانان آسیا و مرحله مقدماتی جام جهانی
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان نماینده ایران در جلسه اضطراری کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، جلسه اضطراری برای تصمیم گیری درخصوص برگزاری یا لغو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین امروز با حضور نمایندگان عراق، قطر و ایران به میزبانی شهر دوحه برگزار شد.

سایت الکره العراقیه خبر داد پس از برگزاری این جلسه به غیر از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و همینطور بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا همچنین مقرر شد مسابقه دوستانه بین عراق و اردن که قرار بود این ماه به میزبانی دوحه برپا شود نیز لغو شده است.

نکته قابل توجه این جلسه با توجه به عکسی که در صفحه رسمی این خبرگزاری عراقی منتشر شده، حضور پژمان منتظری، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم استقلال تهران است که به عنوان نماینده ایران در این جلسه شرکت کرده است.

قرار است فردا هم دیگر نمایندگان حاضر AFC در غرب آسیا با مسئولان این کنفدراسیون صحبت کنند و تصمیم گیری کلی به فیفا ارائه شود تا اتحادیه بین المللی فوتبال تصمیم رسمی را اعلام کند.

منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->