به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مسافران این پرواز در گفتوگویی عنوان کرد: پرواز مشهد به شیراز هواپیمایی ایران ایرتور برای دومین بار طی ۴۸ ساعت اخیر به تأخیر افتاده و کسی پاسخگوی ما نیست.
این مسافر ادامه داد: اولین تأخیر و لغو پرواز، مربوط به دو روز قبل و ساعت ۱۸:۴۵ و دومین تأخیر و لغو پرواز نیز مربوط به ساعت ۲۰ دیشب بوده، اما حتی پذیرایی و اسکان مسافران انجام نشده است.
وی افزود: با مراجعه به ایستگاه این شرکت هواپیمایی در فرودگاه مشهد، پیگیر حضور رئیس ایستگاه شدیم، اما کسی در بین ما حضور پیدا نکرد و تکلیف ما نامشخص است.
او تأکید کرد: حدودا ۱۵۰ مسافر برای حرکت به شیراز هستیم و در بین ما جمعی از سالمندان و کودکان هم حضور دارند.