نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

محکومیت میلیاردی تراکتور در پرونده کاوه

  • کد خبر: ۲۰۱۵۹۳
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
محکومیت میلیاردی تراکتور در پرونده کاوه
باشگاه تراکتور که در پرونده کاوه رضایی در دادگاه CAS شکست خورد حالا باید باقی‌مانده طلب او را پرداخت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، کاوه رضایی چندی پیش در اعتراض به غیرقانونی تلقی شدن فسخ قراردادش با تراکتور، این پرونده را به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارجاع داد و در نهایت نیز موفق شد رأی اولیه صادر شده توسط کمیته وضعیت را نقض کند.

براساس رأی دادگاه CAS، فسخ قرارداد کاوه رضایی با تراکتور براساس بند‌های موجود در قرارداد این بازیکن و توافق‌نامه امضا شده بین طرفین قانونی بوده است و به این ترتیب مهاجم فصل گذشته تراکتور اکنون می‌تواند بابت دریافت مطالبات خود از این باشگاه تبریزی اقدام کند.

کاوه رضایی که قرارداد ۱۸ میلیاردی با تراکتور داشت، بابت نیم‌فصل حضور در این تیم قرار بود مبلغ ۹ میلیارد تومان از این باشگاه دریافت کند که تا لحظه فسخ قرارداد مبلغ پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان از تراکتور دریافتی داشته است. بر همین اساس این بازیکن احتمالاً بابت طلب سه میلیارد و ۶۰۰ میلیونی خود از باشگاه تراکتور شکایت خواهد کرد و با توجه به رأی دادگاه CAS، باشگاه تبریزی موظف به پرداخت مطالبات او خواهد شد.

کاوه رضایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از شروع فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر با باشگاه استقلال به توافق رسید و در تمرینات این تیم شرکت کرد، اما، چون لیست آبی‌پوشان در آن مقطع پُر بود، با قراردادی جدید راهی تراکتور تبریز شد.

رضایی در نیم‌فصل سال گذشته لیگ برتر دنبال آن بود تا به استقلال بازگردد و به همین دلیل قراردادش را با تراکتور به صورت یکطرفه فسخ کرد، اتفاقی که بلافاصله با اعتراض تبریزی‌ها مواجه شد و در نهایت کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال با بررسی مفاد قرارداد این بازیکن، در تاریخ ۲۰ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ فسخ قرارداد رضایی با تراکتور را غیرقانونی دانست.

کاوه رضایی پس از صدور این رأی علیه خود، در نیم‌فصل دوم لیگ برتر نتوانست برای تیمی به میدان برود و به همین دلیل از فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و تراکتور به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->