هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

محرومیت در انتظار کاوه رضایی + عکس

  • کد خبر: ۱۶۱۴۰۱
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
محرومیت در انتظار کاوه رضایی + عکس
کمیته استیناف فوتبال ایران حکم کمیته انضباطی (علیه) کاوه رضایی را تایید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به موجب نامه‌ای که به امضای آقایان غفاری، دادرس، موسوی و علیرضا صالحی رسیده است، شکایت کاوه رضایی از حکم کمیته انضباطی و درخواست موجه دانستن فسخ قراردادش با تراکتور به نتیجه نرسیده و این کمیته رای اولیه را تایید کرده است.
وکلای کاوه رضایی در این پرونده رسول باختر و صابر مهدوی بودند که دلایل آن‌ها برای گرفتن حکم جدیدی علیه حکم اولیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به نتیجه‌ای نرسید و حالا باشگاه تراکتور می‌تواند علیه این ملی‌پوش سابق شکایت کرده و علاوه بر دریافت غرامت، او را ۴ تا ۶ ماه محروم کند. کاوه رضایی یک روز پیش از اتمام مهلت نقل و انتقالات نیم فصل از باشگاه تراکتور جدا شد که این باشگاه تبریزی این حرکت وی را غیرقانونی دانسته و اگرچه رضایی فسخ خود را با استناد به قراردادش، قانونی جلوه دهد، اما در نهایت رای اولیه به دلیل انشای قرارداد او علیه وی اعلام شد و اکنون نیز کمیته استیناف این حکم را قطعی کرده است.

محرومیت در انتظار کاوه رضایی + عکس
با این وضعیت کاوه رضایی برای ادامه فعالیت در فوتبال ایران و در فصل پیش رو راهی ندارد جز اینکه با باشگاه تراکتور توافق کند. احتمالا باشگاه تراکتور از این بازیکن مبلغی که در فصل جاری پرداخت کرده را طلب خواهد کرد و شاید هم جریمه سنگین‌تری در انتظار این بازیکن سابق استقلال و شارلوا باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->