سرخط خبرها

همبازی شدن دواین جانسون و کریس ایوانز در فیلم Red One

  • کد خبر: ۲۰۱۷۷۴
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
همبازی شدن دواین جانسون و کریس ایوانز در فیلم Red One
فیلم Red One با بازی دواین جانسون و کریس ایوانز در حال ساخت است.

به گزارش شهرآرانیوز آمازون در حال ساخت فیلمی کمدی اکشن و کریسمسی است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم قرار است یک اکران سینمایی را تجربه کند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، آمازون اعلام کرد که فیلم Red One در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم کمدی اکشن قرار است یک اکران سینمایی را پیش از پخش از شبکه آمازون پرایم ویدیو تجربه کند و در حال حاضر تاریخ پخش آن ازطریق این سرویس استریم اعلام نشده است.

پیش از این فیلم فرد سرخ‌پوش قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۳ از شبکه آمازون پخش شود، اما پخش آن تا سال آینده عقب افتاده است. به‌تازگی فیلم Red One دو بار به شکل آزمایشی برای گروهی نمایش داده شده است که باعث شد تا انتظارات از فیلم به شکل غیر منتظره‌ای افزایش پیدا کند. آمازون وظیفه اکران این فیلم اکشن کمدی در آمریکای شمالی و برادران وارنر در بازار‌های بین‌المللی را بر عهده خواهند داشت.

دواین جانسون، کریس ایوانز، جی‌کی سیمونز، بانی هانت، کرنان شیپکا، لوسی لیو، مری الیزابت الیس، نیک کرول، کریستوفر هیویو، جنا کانل و وسلی کیمل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Red One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم Jumanji: The Next Level وظیفه کارگردانی فیلم Red One را براساس فیلمنامه‌ای از کریس مورگان، نویسنده ۹ قسمت از مجموعه فیلم سریع و خشن بر عهده دارد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->