چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند! تاریخ عرضه ناتینگ فون (3a) لایت مشخص شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

سود اینستاگرام چینی شگفتی آفرید

  • کد خبر: ۲۰۱۷۹۸
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
سود اینستاگرام چینی شگفتی آفرید
شبکه اجتماعی شیائوهونگشو که پلتفرم چینی مشابه اینستاگرام است، امسال به سودی دست پیدا خواهد کرد که بسیار بالاتر از برآورد اولیه است.

به گزارش شهرآرانیوز بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: شیائوهونگشو که نامش به معنی «کتاب قرمز کوچک» است، در مسیر دستیابی به درآمد خالص ۵۰۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۳ است. این یک جهش بزرگ از پیش بینی سود کمتر از ۵۰ میلیون دلار است که این شرکت در ابتدای سال میلادی جاری اعلام کرده بود.

به گفته منابع آگاه، این عملکرد قوی، چشم انداز دور جدید تامین مالی یا عرضه اولیه عمومی شیائوهونگشو که مورد حمایت سرمایه گذاران بزرگی نظیر گروه علی بابا، تنسنت هولدینگز، تماسک هولدینگز و جی جی وی کپیتال قرار دارد را تقویت کرده است. این شرکت آخرین بار ۵۰۰ میلیون دلار تامین مالی در سال ۲۰۲۱ جذب کرد که ارزش این شرکت را به ۲۰ میلیارد دلار رساند.

شیائوهونگشو مانند بسیاری از شرکت‌های خصوصی، ناچار نیست وضعیت مالی خود را افشا کند و در معرض حسابرسی مستقل قرار ندارد، اما بسیاری از استارتاپ‌ها، نتایج مالی خود را در اختیار حامیان و سرمایه گذاران احتمالی قرار می‌دهد.

دستاورد شیائوهونگشو از هر جهت قابل ملاحظه است، زیرا همتایان غربی این شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام یا پینترست، سالهاست تلاش کرده اند ترافیک عظیم خود را به درآمد تجاری آنلاین تبدیل کنند. اینستاگرام امسال متحمل پسرفت در تجارت الکترونیکی شد و قابلیت خرید آنلاین خود را تعطیل کرد تا به تبلیغات متمرکز شود.

شیائوهونگشو که نزدیک‌ترین مشابه چینی به اینستاگرام است، خود را به عنوان یک سایت بررسی قابل اعتماد برای همه چیز، از مراقبت از پوست گرفته تا غذا و سفر، جا انداخته است. برای مدت زیادی، ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه شیائوهونگشو تا حد زیادی با این اپلیکیشن به عنوان یک جریان ساز صرف برخورد کردند و برای خرج کردن پول خود به پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بزرگتر روی می‌آوردند. اما اپلیکیشن‌های چینی مانند دوین شرکت بایت دنس موفق شده‌اند با به خدمت گرفتن اینفلوئنسر‌ها از طریق عرضه مشوق‌های مالی به آنها، مصرف کنندگان را جذب کرده و محصولات توسط میلیون‌ها کاربر خریداری شوند و آن‌ها هم سهمی ببرند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شیائوهونگشو هم برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی خود، از محتوای غنی خود استفاده کرده تا در این پلتفرم خرید کنند. هنگامی که کاربران ویدئو‌ها و عکس‌های پست شده در شیائوهونگشو را تماشا می‌کنند، می‌توانند محصولات برچسب گذاری شده را با چند کلیک خریداری کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->