خبرنگار نیویورک تایمز خطاب به مجری صداوسیما: انشالا نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: شبیه‌سازی فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد انجام شد + فیلم پلیس فتا تهران خبر داد: احضار ۴ نفر به‌دلیل دست‌کاری در نظرسنجی‌های انتخاباتی بیشترین تخلفات انتخاباتی در مشهد تاکنون شامل چه مواردی بوده است؟ گزارش المیادین از برگزاری انتخابات در ایران ۴۰ روز پس از شهادت رئیس‌جمهور کاندیدا‌ها کجا رأی دادند و پس از آن چه کردند؟ + عکس اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: مشارکت مردم در انتخابات نسبت به گذشته ٢٠ درصد افزایش یافته است در تمامی شعب اخذ رأی مشهد، امنیت کامل برقرار است ویدئو | نحوه درخواست شعبه سیار در سراسر کشور مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی: هیچ فرد واجد شرایط اخذ رأی نباید از شعبه برگردد استقرار صندوق اخذ رأی در ایستگاه مترو شریعتی مشهد
سرخط خبرها

فرمانده تیپ گولانی ارتش اسرائیل پس از ناکامی در غزه برکنار شد

  • کد خبر: ۲۰۲۱۵۱
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
فرمانده تیپ گولانی ارتش اسرائیل پس از ناکامی در غزه برکنار شد
شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از برکناری فرمانده گردان ۵۱ تیپ گولانی پس از ناکامی در غزه خبر داد.

 به گزارش شهرآرانیوز، شبکه تلویزیونی امروز گزارش داد که برکناری وی پس از به خطر انداختن جان سربازان اسرائیلی در محله الشجاعیه غزه انجام شده است.

سه روز قبل رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که ارتش این رژیم تصمیم گرفته است تیپ گولانی، از زبده‌ترین تیپ‌های خود را از نوار غزه در شصتمین روز تجاوز زمینی به این منطقه خارج کند.

ارتش متجاوزین در چرایی این کار گفته بود که این اقدام به منظور باز آرایش نیروهاست، اما ویدئو‌های منتشر شده از مناطق حضور این تیپ نشان می‌دهد که عناصر این تیپ طعمه آسانی برای رزمنده‌های مقاومت فلسطین در غزه بودند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->