گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
سرخط خبرها

حملات حزب الله لبنان به مواضع صهیونیستی ادامه دارد (۵ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۳۸۳
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
حملات حزب الله لبنان به مواضع صهیونیستی ادامه دارد (۵ دی ۱۴۰۲)
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۲ موضع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی البغدادی و مقر تازه تاسیس ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک صهیونیستی کریات شمونه را هدف قرار داده است و از ورود آسیب به این ۲ موضع صهیونیستی اطمینان دارد.

حمله به مقر ارتش رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله لبنان با یک پهپاد انتحاری انجام شد.

رسانه‌های عبری زبان نیز اذعان کردند که ۹ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه پرتاب موشک ضدزره به سوی روستای «اقرث» در شمال اراضی اشغالی زخمی شده‌اند و جراحت‌های وارده به یکی از نظامیان نیز شدید است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این نظامیان در جریان به عقب‌بردن یکی از نظامیان صهیونیست که با موشک هدایت‌شونده هدف گرفته شده بود، از سمت لبنان هدف قرار داده شده و زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک میس الجبل و منطقه سهل القلیله را بمباران کرد. علاوه بر این پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک خانه در مرکز شهرک میس الجبل و همچنین منطقه سهل القلیله را هدف قرار دادند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک مرکبا را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی یک بالن جاسوسی را بر فراز شهرک صهیونیستی شلومی در الجلیل غربی به پرواز در آورده است.

کمی پیش‌تر حزب‌الله لبنان اعلام کرده بود که اتاق فرماندهی تیپ ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت، تجمع نظامیان صهیونیست در موضع صهیونیستی راهب و اطراف پادگان «دوویو» و همچنین اتاق رصد رویدادها در نزدیک پادگان شومیرا را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است. علاوه بر این پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا نیز از سوی حزب‌الله لبنان با موشک برکان هدف گرفته شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->