برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع) درباره ادبیات الکترونیک از منظر انسان و ابزارهایش نذر ابراهیم (ع)، به روایت تفسیر‌های کهن فارسی «سارا حاتمی» بازیگر سریال «زخم کاری» در جمع داوران جشنواره «آسمون» شاهد احمدلو «راننده شخصی» را می‌سازد استقبال کم‌نظیر از اولین کنسرت عرفان طهماسبی | بلیت‌هایی که در کمتر از ۱۵ دقیقه تمام شد!
سرخط خبرها

عیادت رئیس سازمان سینمایی از کیانوش عیاری

  • کد خبر: ۲۰۲۸۴۰
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
عیادت رئیس سازمان سینمایی از کیانوش عیاری
محمد خزاعی دیروز (پنجشنبه، ۷ دی‌ماه) برای عیادت کارگردان «ویلای ساحلی» در بیمارستان سینا حضور یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، روز گذشته، با حضور در بیمارستان سینا، از نزدیک وضعیت و روند درمان کیانوش عیاری را جویا شد. وی، همچنین، با کادر درمان و مسئولان این بیمارستان دربارهٔ حال عمومی این هنرمند گفت‌وگو کرد.

محمد خزاعی، ضمن قدردانی از مدیریت و کادر درمان بیمارستان سینا، با بیان اینکه عیاری از سینماگران متبحر و محبوب، و از افتخارات این عرصه است، گفت: «وی کارنامهٔ پربار و تأثیرگذاری در تولید آثار متفاوت دارد و جامعهٔ فرهنگی و هنری کشور خاطرات خوبی از این سینماگر صاحب‌سبک و متفکر دارند. عیاری از سرمایه‌های سینماست.»

در این دیدار، رئیس سازمان سینمایی برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده‌کار آرزوی عافیت و شفای عاجل کرد و برای هرگونه کمک و مساعدت در راستای بهبود و درمان وی اعلام آمادگی نمود.

خزاعی در حاشیهٔ سخنان خود افزود: «کاش شرایطی فراهم می‌شد تا در آینده می‌توانستیم برای اهالی فرهنگ و هنر کشور بیمارستان تخصصی داير کنیم تا در شرایط خاص این سرمایه‌های بزرگ فرهنگی و هنری و خانواده‌های محترمشان دغدغهٔ بیمارستان و درمان نداشته باشند. این آرزوی من است، اما شاید در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نباشد.»

کیانوش عیاری ــ که هم‌اکنون فیلم ویلای ساحلی را بر پردهٔ نقره‌ای دارد ــ مدتی قبل و هم‌زمان با تشییع پیکر داریوش مهرجویی دچار یک سکتهٔ خفیف مغزی شد. سرانجام، تشنج‌های این هنرمند در پی آن اتفاق سبب بستری‌شدن او در بیمارستان گردید.

منبع: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->