نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

حامد حدادی؛ بمب نقل و انتقالات لیگ بسکتبال

  • کد خبر: ۲۰۳۰۳۲
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
حامد حدادی؛ بمب نقل و انتقالات لیگ بسکتبال
انتقال حامد حدادی به تیم بسکتبال ذوب‌آهن در حال جدی شدن است.

به گزارش شهرآرانیوز، در اوایل نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال ایران، خبر حضور حامد حدادی کاپیتان سابق و اسطوره تیم ملی بسکتبال ایران در تیم ذوب‌آهن اصفهان منتشر شد که البته به دلیل برخی مسائل این انتقال رسمی نشد.

با این حال، اما پس از جدی‌تر شدن این خبر، مشخص شد که تنها دلیل رسمی نشدن این انتقال بحث مسائل ارزی و مبلغ قرارداد بوده که توافقات نهایی میان باشگاه ذوب‌آهن و حدادی صورت نگرفته بود.

نهایتا این انتقال قطعی نشد تا اینکه شائبه‌هایی مبنی بر رسمی شدن این انتقال در اوایل نیم فصل دوم یا مرحله پلی‌آف لیگ مطرح شود. حال با آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر از امروز (شنبه ۹ دی ۱۴۰۲) باید دید که این انتقال بزرگ نهایتا قطعی می‌شود یا خیر.

مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز در این رابطه گفت: خیلی دوست دارم که این اتفاق بیفتد و منتظر هستم تا ببینم مسائل بین حدادی و باشگاه چگونه رقم می‌خورد. اکنون این موضوع در حیطه وظایف من نیست، اما از این انتقال بسیار استقبال می‌کنم.

حامد حدادی، کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۲۳ از تیم ملی خداحافظی کرد، تا فصل گذشته برای تیم «سیچوان» در لیگ CBA بازی می‌کرد و در صورت قطعی شدن این انتقال، پس از سال‌ها به لیگ ایران بازخواهد گشت.

حدادی که حتی در جام جهانی هم با پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت آشیل پا بازی کرد، هم اکنون تمرینات انفرادی خود را ادامه می‌دهد تا به آمادگی کامل برسد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->