شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند
سرخط خبرها

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف سلاح چینی در غزه

  • کد خبر: ۲۰۳۱۵۳
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف سلاح چینی در غزه
پس از آنکه گردان‌های شهید عزالدین القسام از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست با سلاح «M ۹۹» خبر داد، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی کشف چند قبضه سلاح چینی در نوار غزه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ارتش رژیم اشغالگر مدعی شده است که چند قبضه سلاح چینی را در نوار غزه کشف و ضبط کرده است.

این کانال همچنین گزارش داد که سوالاتی در راهرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در مورد چگونگی منتقل شدن این سلاح‌ها از چین به نوار غزه مطرح است.

«کاریس ویته»، مدیر عامل و بنیانگذار گروه «SIGNAL» و کارشناس روابط چین و رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر گفت: اگرچه قطعاً ممکن است سلاح‌های چینی به دست گروه مسلح فلسطینی رسیده باشد، اما این سلاح‌ها به طور مستقیم از چین خریداری نشده است.

ویته گفت که چین صنعت تسلیحاتی گسترده‌ای دارد و پکن سلاح به نهاد‌های غیردولتی نمی‌فروشد، اما به کشور‌های غرب آسیا سلاح می‌فروشد.

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید این موضوع را با مقامات رسمی چین بررسی کند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس شامگاه شنبه ۳۰ دسامبر اعلام کرد که یک تک تیرانداز این گردان موفق شد با اسلحه کالیبر سنگین M ۹۹ در منطقه «الشیخ عجلین» در شهر غزه، یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دهد.

وب سایت «Gun Wiki» در این باره گزارش داد که اسلحه M ۹۹ در پاسخ به درخواست ارتش آزادیبخش خلق چین ساخته شده است و یک اسلحه ضد تجهیزات با گلوله‌های ۱۲.۷×۱۰۸ میلی متری کالیبر سنگین است.

طبق گزارش این سایت، اسلحه M ۹۹ می‌تواند هدفی را در فاصله ۱۶۰۰ متری در عرض دو ثانیه از بین ببرد، یعنی ۲.۷ ثانیه قبل از اینکه صدای آن به محل هدف برسد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->