راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه
سرخط خبرها

حجم مصدومیت‌های تصادفات جنوب خراسان رضوی ۳۰ درصد رشد داشته است

  • کد خبر: ۲۰۳۴۶۱
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
حجم مصدومیت‌های تصادفات جنوب خراسان رضوی ۳۰ درصد رشد داشته است
مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای و شهری طی ۹ ماهه سال جاری در شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش بیش از ۳۰ درصدی داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز محمد حسین اسماعیل زاده افزود: تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای و شهری در گناباد از یک هزار و ۶۹۲ نفر در ۹ ماهه سال گذشته به یک هزار و ۷۹۰ نفر در مدت مشابه امسال رسید.

وی ادامه داد: از مجموع مصدومان سوانح در شهرستان‌های گناباد و بجستان در همین مدت یک هزار و ۱۸ نفر مربوط به حوادث شهری و ۷۷۲ نفر حوادث جاده‌ای است.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد اضافه کرد: از مجموع ۶۴ هزار و ۴۴۳ تماس با اورژانس شهرستان‌های گناباد و بجستان، ۱۱ هزار و ۸۱۹ مورد منجر به انجام ماموریت شد که هشت هزار و ۲۵۱ مورد از این تماس‌ها را مزاحمت‌های تلفنی تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۸۰۰ بیمار و مصدوم در سال جاری توسط اورژانس به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان‌های گناباد و بجستان منتقل شدند.

اسماعیل زاده گفت: بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز در همین مدت ۷۸ مورد برای امداد رسانی در شهرستان‌های گناباد و بجستان اعزام شده است.

شهرستان‌های گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->