اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟
سرخط خبرها

۳ شبه‌نظامی در تنش مرزی پاکستان و افغانستان کشته شدند

  • کد خبر: ۲۰۳۴۹۰
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
۳ شبه‌نظامی در تنش مرزی پاکستان و افغانستان کشته شدند
ارتش پاکستان اعلام کرد که سه شبه‌نظامی در هنگام تلاش برای «نفوذ» به این کشور کشته شدند و همچنین در یک حمله مرزی یک سرباز پاکستانی در استان خیبر پختونخوا در شمال غربی پاکستان جان باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، نیرو‌های امنیتی پاکستان این سه شبه‌نظامی را در حال نفوذ به مرز این کشور از طریق افغانستان در منطقه باجور شناسایی کردند و هر سه نفر در تبادل آتش با نیرو‌های امنیتی کشته شدند.

در بیانیه شاخه رسانه‌ای ارتش پاکستان آمده است: «سلاح، مهمات و مواد منفجره هم از تروریست‌های کشته شده به دست آمد.»

ارتش پاکستان همچنین گفت در یک رویداد دیگر، شبه‌نظامیان از «داخل افغانستان» به یک پاسگاه مرزی پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی تیراندازی کردند. در این بیانیه آمده است، نیرو‌های پاکستانی به شیوه‌ای مناسب پاسخ دادند و خسارات قابل توجهی به تروریست‌ها وارد کردند، اما در جریان تبادل آتش، یک سرباز کشته شد.

ارتش پاکستان خاطرنشان کرد که اسلام‌آباد به طور مداوم از دولت موقت افغانستان خواسته است تا از مدیریت موثر مرز‌ها در سمت خودش در مرز اطمینان حاصل کند.

در این بیانیه آمده است: «انتظار می‌رود دولت موقت افغانستان به تعهدات خود عمل کند و استفاده تروریست‌ها از خاک افغانستان را برای تداوم اقدامات تروریستی علیه پاکستان رد کند.»

این تحولات در بحبوحه افزایش خشونت شبه‌نظامیان در پاکستان طی یک سال گذشته صورت می‌گیرد که به‌ویژه پس از آن که تحریک طالبان پاکستان آتش‌بس چند ماهه خود را با دولت اسلام‌آباد در نوامبر ۲۰۲۲ لغو کرد، افزایش یافت. این گروه شبه‌نظامی که گفته می‌شود در افغانستان پناهگاه‌هایی دارد، جدا از طالبان افغانستان، اما متحد نزدیک آن است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->