سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
سرخط خبرها

متهم ردیف ششم منافقین را بیشتر بشناسید؛ فهیمه اروانی کیست؟

  • کد خبر: ۲۰۳۶۰۷
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
متهم ردیف ششم منافقین را بیشتر بشناسید؛ فهیمه اروانی کیست؟
فهیمه اروانی متهم ردیف ششم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و مسئول آموزش شاخه نظامی گروهک تروریستی منافقین است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طبق کیفرخواست اعلام‌شده از سوی دادگاه، فهیمه اروانی فرزند نقی، متهم ردیف ششم  پرونده از اوایل انقلاب در جلسات نفاق شرکت کرده و در سال ۱۳۵۸ جذب تشکیلات می‌شود.

او ابتدا مسئولیت دختران را در نهاد دانش آموزی عهده دار شده و پس از مارکسیست شدن گروهک در نشستی به این موضوع اعتراض و برای مقطعی کناره گیری می‌کند و  نهایتاً در سال ۱۳۵۹ توسط فردی به نام ثریا ابوالفتی دوباره جذب تشکیلات می‌شود.

مشارالیها در سال ۱۳۶۱ با علیرضا پورنظری ازدواج تشکیلاتی کرده و در همان سال به محض خروج غیر قانونی از کشور در عراق به منافقین می‌پیوندد.

فهیمه اروانی در سال ۱۳۷۸ مسئولیت آموزش شاخه‌ی نظامی به اصطلاح آزادی بخش گروهک تروریستی منافقین را بر عهده داشته و در عملیات تروریستی موسوم به راه گشایی در کنار مهوش سپهری، مسئولیت طراحی ورود افراد به داخل کشور و چک برنامه‌های آن‌ها برای عملیات‌های خمپاره زنی به مناطق مسکونی و ادارات را عهده دار بوده است.

همچنین او در مقطعی علاوه بر مسئولیت مصاحبه با افراد جدید الورود به تشکیلات و پذیرش آن‌ها شکنجه گر و بازجوی افراد مسئله‌دار نیز بوده است. 

نامبرده در عملیات‌های نظامی تروریستی فروغ جاویدان و چلچراغ حضور فعال داشته و مدتی نیز به عنوان رابط گروهک با آمریکایی‌ها و در سال‌های پایانی حضور در عراق نیز مسئول تبلیغات در مقر اشرف و لیبرتی بوده است.

همچنین مشارالیها در مقطعی به عنوان جانشین مریم رجوی و در حال حاضر نیز به عنوان معاون رئیس شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین و عضو شورای موسوم به ملی مقاومت فعالیت می‌کند. 

با زیاد شدن تعداد عملیات‌های تروریستی تشکیلات ستاد داخله در اکثر مقرها نظیر مقر بصره (حبیب) کوت (فائزه)، العماره همایون و موزرمی جلولا انزلی علوی (مقدادیه) و مقر اشرف تشکیل می‌شود.

 همچنین سازماندهی مقرها و هر یک از عملیات‌های تروریستی توسط مسعود و مریم رجوی صورت گرفته و ریاست ستاد داخله و شاخه نظامی به اصطلاح آزادی بخش گروهک تروریستی منافقین به مهوش سپهری محول شده و معاونت‌های مختلف آن نیز تحت نظر فهیمه اروانی اداره می‌شود.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۴۲۷/۶-A است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->