حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است رئیسی در هیئت‌دولت بر فراهم‌کردن زمینه حضور هر‌چه‌گسترده‌‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس تأکید کرد وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
سرخط خبرها

انفجار در نزدیکی گلزار شهدای کرمان + فیلم (۱۳ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۳۹۶۳
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
انفجار در نزدیکی گلزار شهدای کرمان + فیلم (۱۳ دی ۱۴۰۲)
گزارش ها حاکی از وقوع انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان است.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی قبل گزارشی مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان منتشر شد.

تعداد بازدید : 1651

هم اکنون در داخل گلزار شهدای کرمان، وضعیت عادی گزارش شده است و نیرو‌های امدادرسان نیز در محل حاضر و به امدادرسانی به مصدومان این حادثه مشغول هستند.

تعداد بازدید : 1309

علت انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان چه بود؟

شنیده شدن صدای انفجار دوم در گلزار شهدای کرمان

تعداد بازدید : 1081

اولین فیلم از مجروحان حادثه

تعداد بازدید : 1030

هلال احمر استان کرمان: این حادثه حداقل ۱۰ مصدوم داشته اشت

تعداد بازدید : 588

خبرنگار خبرگزاری صداوسیما از شهادت حداقل ۲۰ نفر در این حادثه خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان در گفتگویی اظهار داشت: انفجار در مسیر زائران شهید سلیمانی رخ داده است، اما هنوز مشخص نیست که این انفجار ناشی از انفجار گاز بوده یا حمله تروریستی است.

خبرنگار مستقر در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: ناگهان صدای مهیبی در گلزار شنیده شد البته این صدا از داخل گلزار نبوده و در مسیر ورودی گلزار شنیده شده است. این اتفاق در خیابان منتهی به این مکان مقدس در ساعت ۱۵ و ۱۷ دقیقه اتفاق افتاده است. در حال حاضر که ساعت ۱۵ و ۵۵ دقیقه است حیاط گلزار توسط خادمان گلزار تخلیه شده است و مردم به آرامی دارند به سمت شهر بر می‌گردند. در حال حاضر حیاط گلزار آرام است و بنظر می‌رسد غیر از دو انفجار رخ داده، جای نگرانی در این باره نیست.

خبرنگار صداوسیما مستقر در بیمارستان نیز اظهار داشت: تعدادی مجروح به بیمارستان افضلی پور منتقل شده است. گزارشات احتمالی در باره مجروحان و حادثه دیدگان در دسترس نیست.

همچنین سعید میعادفر، رئیس اوژرانس کشور در گفتگو با شبکه خبر گفت: دو انفجار پشت سر هم در نزدیکی مزار رخ داد و طبق آخرین آمار بدست آمده حدود ۱۵ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: تمام بیمارستان‌ها در کرمان و شهرستان‌های همجوار به صورت آماده باش درآمدند. در حال حاضر مصدوم‌ها به بیمارستان منتقل شده و در حال جمع آوری جنازه‌ها از محل حادثه هستیم.

انفجار در نزدیکی گلزار شهدای کرمان + فیلم (۱۳ دی ۱۴۰۲)

حادثه تروریستی بوده است

معاون امنیتی استاندار کرمان در گفت وگو با رسانه ها تایید کرد که ۲ انفجار در مسیرهای گلزار شهدا تروریستی بوده است.

افزایش شمار شهدا و مصدومان

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد: آمار شهدا تا این لحظه (۱۷:۳۲) به ۱۰۳ نفر و مجروحان هم به ۱۸۸ نفر رسیده اند.

روابط عمومی هلال احمر نیز از شهادت ۳ امدادگر که برای کمک رسانی به مصدومان حادثه تروریستی به محل اعزام شده بودند، در انفجار دوم خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->