نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

هشدار وزارت ورزش به خطیر بعداز دیدار با سفیر عربستان

  • کد خبر: ۲۰۳۹۷۲
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
هشدار وزارت ورزش به خطیر بعداز دیدار با سفیر عربستان
وزارت ورزش و جوانان به علی خطیر درباره دیدار اخیرش با سفیر عربستان هشدار داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  ابتدای هفته جاری بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از دیدار علی خطیر با سفیر عربستان منتشر کرد. در تصاویر مشخص بود که خطیر نشستی با سفیر عربستان برگزار کرده و صحبت‌هایی میان دو طرف رد و بدل شده است. در عین حال تصاویری هم از حضور سفیر عربستان در کمپ مرحوم ناصرحجازی منتشر شد که جالب توجه بود.

اما کاشف به عمل آمده که دیدار مذکور بدون اطلاع مقامات بالادستی بوده و وزارت ورزش و جوانان دراین راستا بیانیه‌ای هم منتشر کرده است.

اصولاً دیدار با مقامات خارجی؛ روال، تشریفات و سلسله مراتب خاصی دارد. اینکه استقلال این مراحل را رعایت کرده یا خیر موضوعی است که مسئولان باشگاه باید در مورد آن اظهار نظر کنند، اما بعد از این ملاقات، وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای بر لزوم رعایت مراتب و هماهنگی‌های لازم پیش از چنین دیدار‌هایی تأکید کرده؛ هشداری که خود بیانگر مسائل پنهان این ماجراست.

در این نامه که به امضای محمدحسن تقی‌زاده مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش رسیده، آمده است:


«پیرو بخش‌نامه‌های مصوب قبلی ارسالی از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان فدراسیون‌های محترم ورزشی کشورمان در خصوص ضرورت پیگیری کلیه امور بین‌الملل مرتبط با وزارت امور خارجه صرفاً از طریق دفاتر امور بین‌الملل و امور مشترک فدراسیون‌ها، همچنین با استناد به ماده ۳ قانون وظایف وزارت امور خارجه مبنی بر اینکه "کلیه نهاد‌ها و ارگان‌های جمهوری اسلامی ایران مکلفند در برقراری هر نوع ارتباط با دول خارجی" (خاصه با سفارت خانه‌های مقیم ایران و با هدف حفظ مصالح کشورمان) "هماهنگی سیاسی لازم را با وزارت امور خارجه به‌عمل آورند"، به این وسیله، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و اقدامات آن دسته از فدراسیون‌ها و باشگاه‌هایی که همکاری لازم را در اجرای بخش‌نامه‌های صادر داشته‌اند، مجدداً خاطرنشان می‌سازد به منظور پیشگیری از هرگونه ناهماهنگی در اجرای بهینه امور و با عنایت به جایگاه دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان به عنوان مرجع ارتباطی با وزارت امور خارجه، در رعایت موارد برشمرده اهتمام لازم را مبذول نمایند.»

در عین حال این سوال هم مطرح شده که آیا از دیدار خطیر و سفیر عربستان در تهران دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز اطلاع داشته‌اند یا خیر؟ دراین راستا نیز خبر‌هایی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد خطیر برخی اعضای هیات مدیره را درجریان دیدار خود با سفیر عربستان قرار نداده است.

به هرحال این ماجرا نشان داد که برخی اقدامات در باشگاه استقلال بدون هماهنگی با مقامات بالاتر انجام می‌شود که لازم است مدیران این باشگاه به خصوص علی خطیر این موارد را رعایت کنند تا کار به صدور هشدار یا بیانیه از طرف مسئول بالاتر نکشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->