برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی
سرخط خبرها

۱۵۰۰ کودک آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح «باهم» تحت پوشش حمایتی قرار خواهند گرفت

  • کد خبر: ۲۰۴۶۲۴
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
۱۵۰۰ کودک آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح «باهم» تحت پوشش حمایتی قرار خواهند گرفت
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تداوم اجرای طرح‌هایی مثل با هم از شروع آن اهمیت بیشتری دارد، در نظر گرفتن پیوست‌های اجتماعی و اقتصادی نیز برای طرح‌های این‌چنینی موجب افزایش تأثیرگذاری آن‌ها می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از جمله اقدامات شایسته‌ای که در حاشیه طرح «باهم» انجام شد، معرفی کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست به زوجین بود که طی آن از ۱۵۰۰کودک بی‌سرپرست به‌وسیله زوجین «باهم» حمایت شد.

هاشم دائمی در همایش عمومی باشگاه اجتماعی همسران مشهدی افزود: از سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد که در انجام طرح‌های مختلف برای شهروندان پیشرو بوده و نیاز‌های آنان را در اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته است؛ تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: تداوم اجرای این طرح‌ها، از شروع آن اهمیت بیشتری دارد، در نظر گرفتن پیوست‌های اجتماعی و اقتصادی نیز برای طرح‌های این‌چنینی موجب افزایش تأثیرگذاری آن‌ها می‌شود.

توجه ویژه شورای ششم به طرح‌های اجتماعی

وی تصریح کرد: سیاست شورای ششم توجه به طرح‌های اجتماعی است که خوشبختانه مصوبات خوبی در این راستا تصویب شده است که شهروندان نیز از آن‌ها استقبال خوبی داشته‌اند.

دائمی افزود: در کنار اجرای این طرح، پیوست اقتصادی نیز طی مذاکره با بخش خصوصی برای آن درنظر گرفته شده است که امیدواریم بخشی از دغدغه اقتصادی زوجین رفع شده باشد و تأثیرگذاری این طرح افزایش پیدا کند.

شهرداری مشهد؛ پیشرو در طرح‌های اجتماعی

رئیس کمیسیون حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرداری مشهد در اجرای بسیاری از طرح‌های اجتماعی پیشرو بوده است.

امیرحسین بانکی‌پور اظهار کرد: این طرح یکی از برنامه‌ها و اقدامات خلاقانه، پرنشاط و آموزشی شهرداری مشهد است که جای تقدیر دارد، به‌طورقطع اجرای طرح‌ها موجب افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد در انجام بسیاری از طرح‌های خلاقانه در کشور پیشرو بوده است. با توجه به موفقیت این طرح، می‌توانیم آن را در شهر‌های دیگر کشور نیز اجرا کنیم.

با هدف کنترل طلاق در سال‌های اول ازدواج

رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: هدف از اجرای این طرح کنترل طلاق در سال‌های اول زندگی بوده است. سال گذشته ۶۵۰۰ زوج در این طرح شرکت کردند که امسال به ۱۰هزار زوج افزایش پیدا کرد.

عباس نظافت ادامه داد: شعار این طرح افزایش هم‌افزایی بین زوجین و اصلاح باور‌های ارتباطی غلط است که خوشبختانه با توجه به استقبال زوجین و نظرسنجی از آنان، تاکنون این طرح به خوبی اجرا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->