«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

خانه زیبای ارنست همینگوی به فروش گذاشته شد + تصاویر

  • کد خبر: ۲۰۴۶۷۹
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
خانه زیبای ارنست همینگوی به فروش گذاشته شد + تصاویر
خانه‌ای در شیکاگو که زمانی ارنست همینگوی و همسر اولش هادلی ریچاردسون در آن زندگی می‌کردند، برای نخستین بار پس از ۵۵ سال برای فروش گذاشته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از فوربس، این ملک دو میلیون دلاری که در سال ۱۸۹۵ ساخته شده، شامل دو سوئیت با ورودی مجزا و یک خانه اصلی پنج‌خوابه با دو گاراژ است، اما در سال‌های گذشته به عنوان یک خانه چندواحدی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

خانه زیبای ارنست همینگوی به فروش گذاشته شد + تصاویر

در طبقه اول این خانه هنوز یادبودی از همینگوی شامل مقالات و عکس‌ها و یادگاری‌های این نویسنده برنده نوبل ادبیات وجود دارد. همینگوی به همراه همسر اولش هادلی ریچاردسون برای مدت یک سال در طبقه بالای این خانه زندگی می‌کردند.

ارنست میلر همینگوی نویسنده و روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی و برنده‌ جایزه‌های نوبل ادبیات و پولیتزر، روز بیست‌ویکم جولای ‌١٨٩٩ در ایلینویز آمریکا و از یک پدر فیزیکدان متولد شد. «پیرمرد و دریا» معروف‌ترین اثر اوست که در سال ‌١٩٥٢ منتشر شد و با استقبال چشم‌گیری همراه بود. این کتاب جایزه‌ ادبی پولیتزر را در سال ‌١٩٥٣ برای این نویسنده به‌همراه آورد. یک سال بعد از آن، ‌موفقیت این نویسنده با دریافت نوبل ادبیات کامل شد.

خانه زیبای ارنست همینگوی به فروش گذاشته شد + تصاویر

«وداع با اسلحه»، ‌«نسل گمشده»، «خورشید نیز طلوع می‌کند»، «مردان بدون زنان»، «برنده هیچ نمی‌برد» و «زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند» از دیگر کتاب‌های معروف این نویسنده هستند.

خالق «برف‌های کلیمانجارو» در اواخر عمر به دلیل چند حادثه‌ رانندگی، از جراحت و مصدومیت‌های زیادی در بدن خود رنج می‌برد و فشار خون بالا به همراه مشکلات کلیه نیز او را آزار می‌داد. ابتلا به افسردگی موجب شد او در سال ‌١٩٦١ اقدام به خودکشی کند اما موفق نشد. پس از سه هفته روان‌درمانی، ‌همینگوی سرانجام روز دوم جولای ‌١٩٦١ در خانه‌اش در «آیداهو» به زندگی‌ خود پایان داد.

خانه زیبای ارنست همینگوی به فروش گذاشته شد + تصاویر

پس از خودکشی همینگوی، بسیاری از داستان‌های او انتشارنیافته باقی ‌ماند. «پاریس جشن بیکران» کتاب خاطرات زندگی او در پاریس دهه ۱۹۲۰ در سال ۱۹۶۴ و سه سال بعد از مرگش منتشر شد و رمان‌های «جزیره‌ها در طوفان» و «باغ عدن» نیز به ترتیب در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۶ عرضه شدند. همچنین اثر غیرداستانی «تابستان خطرناک» در سال ۱۹۶۵ برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->