شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴
سرخط خبرها

تصویب ادامه خط۲ مترو در امتداد بلوار فکوری و ایجاد ۶ خط بی‌آرتی در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۵۱۱۲
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
تصویب ادامه خط۲ مترو در امتداد بلوار فکوری و ایجاد ۶ خط بی‌آرتی در مشهد
مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به تائید مطالعات تفصیلی حمل‌ونقل همگانی یکپارچه شهر مشهد و حومه، برای اولین بار در کشور گفت: بر اساس این طرح خط دو مترو در مسیر بلوار فکوری امتدادیافته و ۶ خط بی‌آرتی در شهر ایجاد خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی عطار زاده، با اشاره به برگزاری یک‌صد و نودمین جلسه شورای عالی ترافیک کشور در تهران، افزود: ازجمله دستور کار‌های این جلسه که به ریاست آقای جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد، بررسی و تصویب مطالعات حمل‌ونقل همگانی یکپارچه شهر مشهد و حومه بود.

وی ادامه داد: این مطالعات در واقع نقشه راه مدیریت شهری برای توسعه کریدور‌های انبوه بر حمل‌ونقل عمومی است که در این جلسه، مطالعات حمل‌ونقل همگانی شهر مشهد به تصویب رسید و از این به بعد وارد فرایند تهیه طرح‌های اجرایی موردنیاز و پیاده‌سازی نتایج این مطالعات خواهیم شد.

مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مشهد اولین شهر ایران است که توانسته است مطالعات تفصیلی حمل‌ونقل همگانی را آماده و مصوبه آن را دریافت کند و از این نظر در میان همه کلان‌شهر‌های کشور پیشرو است.

عطار زاده تصریح کرد: بر اساس نتایج این مطالعات، ایجاد شش خط بی‌آرتی در سطح شهر و نحوه اتصال آن‌ها به چهار خط مترو به تصویب رسیده است.

وی گفت: همه خطوط ریلی مشهد که در مطالعات به آن اشاره‌شده بود، تائید گردید، ضمن اینکه توسعه خط ۲ مترو هم که در مطالعات تفصیلی آمده بود، در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور تصویب شده است، به بیانی دیگر خط ۲ مترو از ایستگاه شهرک سلامت به سمت بولوار فکوری و به‌منظور تحت پوشش قراردادن کاربری‌ها و مناطق مسکونی جنوب غربی شهر توسعه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با تأکید بر ده‌ساله بودن این برنامه و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های پیش‌بینی‌شده در آن، از ماه‌های آینده، افزود: با تصویب مطالعات تفصیلی شهرداری مشهد، مدیریت شهری، بر روی اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های پیش‌بینی‌شده دراین مطالعات تمرکز خواهد کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->