وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال
سرخط خبرها

خطیر به دنبال بازیکن خارجی، نکونام به دنبال بازیکن ایرانی!

  • کد خبر: ۲۰۵۷۴۴
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
خطیر به دنبال بازیکن خارجی، نکونام به دنبال بازیکن ایرانی!
درحالی که جواد نکونام دو لیست به علی خطیر داده که در هیچ یک نام بازیکن خارجی دیده نمی‌شود، اما مدیر باشگاه استقلال به دنبال جذب بازیکنان خارجی است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نکونام در آغاز نقل و انتقالات یک لیست خرید به علی خطیر داد که خیلی زود مشخص شد مدیر این باشگاه قادر به جذب بازیکنان مد نظر آقای سرمربی نیست. سپس سرمربی استقلال لیست دیگری تهیه کرد که در آن نام ستاره‌های داخلی لیگ برتر قرار داشت، اما مدیر باشگاه استقلال هیچ واکنشی نسبت به جذب بازیکنانی که درلیست دوم سرمربی استقلال قرار داشتند نیز نشان نداد.

در واقع تکلیف هر دو لیستی که نکونام به خطیر داده نامشخص است و روشن نیست که چه زمان خطیر در راستای جذب بازیکنانی که مورد توجه سرمربی استقلال هستند، اقدام خواهد کرد.

درعین حال مدیرباشگاه استقلال به جواد نکونام اعلام کرده حاضر است به جای بازیکنانی که در لیست ورود قرارداده چند بازیکن خارجی را به او معرفی کند. این پیشنهاد قرار است از سوی سرمربی استقلال بررسی شود.


نکونام نام هیچ بازیکنی خارجی را در دو لیست خود به خطیر نداده و مشخص نیست که چه طور می‌خواهد بازیکنانی که برای جذب آن‌ها نیاز به تحقیق بسیار دارد را به یکباره مورد تایید قرار داده و در لیست خود بگنجاند.

گفته می‌شود در جلسه‌ای که شنبه میان خطیر و نکونام برگزار خواه شدف تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->