ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پروپیچ، پاپیچ استقلال

  • کد خبر: ۲۰۵۸
  • ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
پروپیچ، پاپیچ استقلال
سایه خطر پرونده شکایت مهاجم اسبق آبی‌پوشان کم نمی‌شود

پرونده پُرپیچ‌وخم پروپیچ که این‌روزها حسابی پاپیچ باشگاه استقلال شده، همچنان خبرساز است. پرونده‌ای که می‌توانست با رقمی کم مختومه شود، حالا به بحرانی شدید بدل شده و استقلالی‌ها هم دچار سردرگمی شده‌اند. درحالی‌که چند روز پیش گفته شد این پرونده ختم‌به‌خیر شده، روز گذشته خبری در کشور پیچید که استقلال به‌خاطر همین پرونده از 2 پنجره نقل‌وانتقالات محروم شده است؛ خبری که البته مدیرعامل این باشگاه به‌سرعت آن را تکذیب و تأکید کرده که هیچ خطری استقلال را تهدید نخواهد کرد. فتحی می‌گوید «با حضور نمایندگان فیفا و فدراسیون، توافقات لازم برای مختومه‌شدن این پرونده صورت گرفته و مشکلی باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند»؛ اما وکیل این بازیکن آلبانیایی با رد این اظهارت می‌گوید در تاریخ مقرر پولی به دست پروپیچ نرسیده است. این‌همه درحالی است که هنوز هیچ نامه‌ای از فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال نشده تا ابلاغی درخصوص محرومیت نقل‌وانتقالات به باشگاه استقلال صورت گیرد. مدیران باشگاه دیروز هم با ارتباطی که با سفارت کرواسی در تهران و سفارت ایران در کرواسی داشتند، پیگیر آخرین شرایط موجود بودند. مدیران استقلال می‌گویند پول موردنیاز برای تسویه‌حساب با پروپیچ از مدتی قبل آماده شده و تنها به این جهت به او پرداخت نشده که استقلالی‌ها می‌خواستند حتی‌المقدور این وجه را از محل مطالباتی که از فیفا داشتند، تأمین کنند.

 

فتحی: استقلال قطعا محروم نمی‌شود
امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال، این خبر را شیطنت رسانه‌ای خواند و گفت: واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم. خبر محرومیت استقلال صرفا گمانه‌زنی و یک تحلیل است و من قویا می‌گویم هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند؛ چون ما باید تا تاریخ 15جولای پول پروپیچ را پرداخت می‌کردیم، این‌طور تحلیل کرده‌اند که استقلال از 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده است، درحالی‌که چنین‌چیزی اصلا درست نیست، چون فیفا پذیرفته است که پول پروپیچ را از محل درآمدهای استقلال پرداخت کند. مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال که فیفا چطور راضی شد که پول پروپیچ را پرداخت کند نیز گفت: فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای درخواست باشگاه استقلال را منعکس کرد و بعد از پیگیری‌های ما، آن‌ها پذیرفتند چنین‌کاری را انجام بدهند. فیفا از پروپیچ شماره‌حساب خواسته است تا این پرونده بسته شود، پرونده‌ای که ما یک سال درگیر آن بودیم. فتحی در پایان گفت که هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند: «تأکید می‌کنم هیچ خبری استقلال را تهدید نمی‌کند و این خبر فقط یک تحلیل بود و ربطی به حکم فیفا ندارد. قطعا استقلال از پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم نخواهد شد و هیچ نگرانی وجود ندارد. پرونده پروپیچ در فیفا حل شده است و ما دیگر مشکلی نداریم.»

 

وکیل پروپیچ: هنوز هیچ پولی پرداخت نشده است!
دراین‌میان وکیل مهاجم اسبق آبی‌پوشان اما قویا معتقد است که باشگاه استقلال در پرونده موکلش محکوم شده است. وکیل پروپیچ می‌گوید که برای اعمال محرومیت استقلال ازسوی فیفا نیازی به ارسال نامه یا درخواست اجرائیه نیست و هم‌‌اکنون استقلال با رأی دادگاه حکمیت ورزش محروم است. کپین، وکیل پروپیچ، همچنین گفت: در 6 ماه گذشته افراد زیادی از باشگاه استقلال صحبت کردند که فیفا فلان‌کار را خواهد کرد، اما فیفا هنوز هیچ کاری انجام نداده است. درحال‌حاضر استقلال باید ۲۰هزار فرانک هم به‌عنوان جریمه به فیفا پرداخت کند و از پنجره نقل‌وانتقالات محروم شود، این حقیقتی است که وجود دارد. بر اساس حکمی که توسط کمیته انضباطی فیفا در تاریخ ۱۳می(۲۳اردیبهشت) گرفته شد، استقلال باید این جریمه را پرداخت کند و اگر در تاریخ مقرر، پرداخت به طلبکار انجام نگیرد و رسید این پرداخت به فیفا ارسال نشود، استقلال با محرومیت روبه‌رو می‌شود. وکیل پروپیچ در پایان گفت: اینکه من باید به فیفا اعلام کنم که استقلال پولی به ما پرداخت نکرده تا فیفا استقلال را جریمه کند، حرف درستی نیست؛ چون استقلال متعهد شده است که تا ۱۵جولای (۲۴ تیر) رسید پرداخت را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند. این موعد 2 روز است که به اتمام رسیده و هنوز پولی پرداخت نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->