نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بلژیک و اسلواکی در یورو۲۰۲۴| شکست دی‌بروینه! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی فرانسه و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

طارمی، بهترین گل‌زن آسیا در سال ۲۰۲۳ + عکس

  • کد خبر: ۲۰۵۸۰۴
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
طارمی، بهترین گل‌زن آسیا در سال ۲۰۲۳ + عکس
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان بهترین گل‌زن سال ۲۰۲۳ بین بازیکنان آسیایی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) رده‌بندی بهترین گل‌زنان آسیایی سال ۲۰۲۳ را معرفی کرد که بر این اساس مهدی طارمی با به ثمر رساندن ۳۱ گل، برترین گل‌زن سال بین بازیکنان آسیایی بوده است. این مهاجم ۳۱ ساله در سال گذشته میلادی ۱۹ گل در رقابت‌های مختلف برای پورتو به ثمر رساند و کنار آن ۱۲ گل هم برای تیم ملی ایران زد.

طارمی بهترین گل‌زن آسیا در سال ۲۰۲۳

کیوگو فوروهاشی مهاجم سلتیک و تیم ملی ژاپن و عمر السومه مهاجم العربی و تیم ملی سوریه همانند طارمی در سال ۲۰۲۳ موفق به ثمر رساندن ۳۱ گل برای تیم ملی کشورشان و تیم باشگاهی‌شان شده‌اند، اما مهاجم کشورمان به‌خاطر آمار بهتر در رده ملی در صدر این رده‌بندی قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->