مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی رئال مادرید و بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا | تقابل‌های پرفراز و نشیب

  • کد خبر: ۲۰۵۹۷۶
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
ترکیب احتمالی رئال مادرید و بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا | تقابل‌های پرفراز و نشیب
رئال مادرید و بارسلونا، فردا شب، ۲۴ دی ماه در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی رئال مادرید و بارسلونا، ۲۴ دی ماه فینال سوپرکاپ اسپانیا را در ریاض برگزار خواهند کرد که آنجلوتی و ژاوی تاکنون ۸ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که هر مربی به ۴ پیروزی دست یافته‌اند و نتایج کاملا متفاوتی در این بازی‌ها رقم خورده است الکلاسیکو‌های برگزار شده میان آن‌ها به طور متوسط ۳.۵ گل داشته است.

رئال و بارسا در حالی فردا شب به مصاف یکدیگر می‌روند که در وضعیت متفاوتی به سر می‌برند. رئال روند صعودی خود را طی می‌کند و با یک پیروزی پرگل مقابل اتلتیکو به فینال رسیده است و بارسا با وجود برتری مقابل اوساسونا در نیمه‌نهایی سوپرپکاپ، هنوز موفق نشده تمام پتانسیل خود را نشان دهد و تا رسیدن به بهترین سطح خود هنوز فاصله دارد.

پیش‌بینی می‌شود رئال مادرید در این دیدار از لونین در درون دروازه، کارواخال، رودیگر، ناچو، مندی، مدریچ، شوآمنی، والورده، رودریگو، وینیسیوس و بلینگهام استفاده کند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود پنا، بالده، کریستنسن، آرئوخو، کونده، دی یانگ، گوندوگان، پدری، یامی، فلیکس و لواندوفسکی ۱۱ مرد احتمالی ژاوی در این دیدار باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->