ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک پاریس امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار
سرخط خبرها

صیادمنش نمی‌تواند به استقلال برگردد| تبلیغ برای هیچ!

  • کد خبر: ۲۰۶۲۷۹
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
صیادمنش نمی‌تواند به استقلال برگردد| تبلیغ برای هیچ!
طبق قوانین جدید لژیونر‌های شاغل در لیگ‌های خارجی، قادر به حضور قرضی در تیم‌های ایرانی نیستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر موضوع بازگشت الهیار صیادمنش به استقلال دوباره داغ شده است. در حالی این موضوع حتی به یک خواسته جدی از سوی هواداران استقلال تبدیل شده که طبق قوانین صیادمنش قادر به حضور در استقلال نیست.

سازمان لیگ چندی قبل اعلام کرد که بازیکنان لژیونر با قوانین جدید هرگز نمی‌توانند به طور قرضی در تیم‌های لیگ برتری بازی کنند که این موضوع باعث می‌شود تا صیادمنش نتواند برای استقلال بازی کند.  



از سویی نباید از این واقعیت غافل شد که این بازیکن ایرانی باشگاه هال سیتی انگلیس بار‌ها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده نمی‌خواهد در فوتبال ایران به بازی ادامه دهد و سعی دارد به عنوان بازیکن لژیونر همچنان فعال باشد.

صیاد منش بار‌ها این موضوع را در مصاحبه‌های خود اعلام کرده و روشن نیست چرا برخی تصور می‌کنند این بازیکن تمایل دارد به استقلال بیاید. البته شاید صیادمنش هم از طرح نامش میان استقلال برای بازگشت به این باشگاه چندان ناراضی نباشد، چون تبلیغات بسیاری برای او خواهد شد و نامش در نقل و انتقالات سرزبان‌ها خواهد افتاد، اما این استراتژی درست بر خلاف آن اظهاراتی است که بار‌ها از زبان این بازیکن شنیدیم.

بنابر این باید حضور صادمنش در استقلال را کاملا منتفی دانست. حتی اگر تصور کنیم او در این برهه برای بازگشت علاقمند است، اما حقیقت این است که قوانین مانع از حضور او در استقلال خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->